بازدید سایت : ۱۰۰۴۴۷
| کد خبر ۲۹۵۹۴۶
کپی شد

◄ تکذیب افزایش ۴۵ درصدی کرایه حمل کالای جاده ای/ هدف از انتشار نامه جعلی چیست؟

انتشار یک نامه جعلی مبنی بر افزایش ۴۵ درصدی کرایه حمل بار کامیون ها، موجب واکنش فعالان صنفی حمل و نقل جاده ای کالا شد.

تکذیب افزایش ۴۵ درصدی کرایه حمل کالای جاده ای/ هدف از انتشار نامه جعلی چیست؟
تین نیوز |

کانون انجمن های صنفی رانندگان کامیون سراسر کشور از انتشار یک نامه جعلی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش تین نیوز، بر اساس اعلام کانون انجمن های صنفی رانندگان سراسر کشور که متن آن در اختیار خبرنگار ما قرار گرفته، در چند روز گذشته یک نامه در فضای مجازی در گروه ها و پیام رسان های مختلف با عنوان افزایش ۴۵ درصدی تعرفه های حمل و نقل کالا منتشر شده است.

مطلب پربازدید امروز را بخوانید:

◄ گرانی حق بیمه رانندگان کامیون و تریلی در سال ۱۴۰۴؛ چرا انجمن ‌ها و اتحادیه های کامیون‌ داران سکوت کرده‌اند؟!

پس از انتشار این نامه، کانون انجمن های صنفی رانندگان کامیون سراسر کشور اعلام کرد: این بخشنامه جعلی است و هیچ سندیتی ندارد.

قابل ذکر است نامه مذکور در حالی در شبکه اجتماعی و فضای مجازی منتشر شده که امضای دو نفر از مسئولانی را در پایان نامه دارد که در سه سال گذشته هیچ گونه مسولیتی در سیستم دولتی و سازمانی کشور نداشته اند.

کانون انجمن های صنفی رانندگان سراسر کشور همچنین با اعلام این که انتشار این بخشنامه هیچ گونه سندیت ندارد، خاطرنشان کرده که انگیزه منتشرکنندگان برهم زدن فضای روحی و روانی جامعه حمل و نقل کشور بوده است چر ا که کانون رانندگان و کامیونداران کشور درخواست خود را برای افزایش کرایه های حمل کالا، به سازمان راهداری طی نامه ای مکتوب ارسال نموده که به محض اتخاذ تصمیم دراین خصوص ازطریق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، نتایج اتخاذ شده از طریق ادارات کل استان ها و تشکل های صنفی به سمع و نظر ذینفعان (رانندگان و کامیونداران ) می رسد.

به گزارش تین نیوز، اگرچه درخواست بروزرسانی شاخص تن کیلومتر حمل کالای جاده ای، پیش از این به مقامات مرتبط ارسال شده است اما تاکنون در این مورد تصمیمی اتخاذ نشده و تغییری در کرایه های حمل بار وجود نیامده و به طور قطع به بلافاصله پس از اعمال هرگونه تغییر در کرایه ها، این موضوع به شکل وسیع و با جزئیات کامل به اطلاع رانندگان و کامیونداران می رسد و در سیستم های صدور بارنامه اعمال می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفر عظیمی مهر پاسخ

    .دلار ۳۰ درصد کاهش داشته لاستیک و روغن و برگ پارکینگ قبض نوبت و قبض همیاری انجمن رانندگان ۶۰ درصد افزایش داشته ما رانندگان درخواست داریم جلوی گرانی اول برگ نوبت و پارکینگ وقبض همیاری انجمن رانندگان را بگیرند .چرا باید پایانه ها وانجمن صنفی و مراکز هوشمند قیمتها را افزایش دهند تمدید سلامت و ا باید افزایش صد درصدی داشته باشد مگر سیستم پول میخورد که اینقدر گران شود .انجمن صنفی ها فقط به دنبال منافع ودکان خود هستند افزایش کرایه هنوز اعلام نشده انجمن صنفی ها وتمدید هوشمند تمدید کارت سلامت همه رانندگان را فروردین ماه لخت کردن.چرا از خود شروع نمی‌کنند که تورم را افزایش میدهند

  • ناشناس پاسخ

    اگر ۴۵درصد اضافه شود تاثیری در قیمت اجناس ندارد چون مثلا یک کشنده۱۵۰۰۰ نوشابه بار می‌زند اگر۱۰۰۰ تومان روی هر نوشابه اضاف شود میشود۱۵۰۰۰۰۰۰میلیون که تقریبا کرایه ۶۰درصد بیشتر می‌شود و۱۰۰۰ تومان قیمت نوشابه اضاف میشود

  • بهنام پاسخ

    تنها سیستم انجمن صنفی رانندگان با این وجود هیچ قدمی در راه مشکلات این قشر بر نداشته یا بر مشکلات رانندگان افزوده چراکه فقط در دو استان اصفهان و تبریز کارآمد بوده‌اند ما رانندگان جاده‌ای خواهان تعطیلی این انجمن هستیم چون بیشتر به منافع شرکتهای باربری فکر میکنن تا راننده و مالکین و تنها شغلی که هیچ پشتیبان سازمانی ندارد راننده است با این تعرفه جدید بیمه تامین اجتماعی و لوازم یدکی هر چند ماه باید برای به روز کردن کرایه اقدام شود اما هیچ کاری صورت نگرفته

  • مرتضی پاسخ

    انجمن صنفی اگه واقعا نماینده رانندگان بود که ببمه تامین اجتماعی درست می‌کرد بابت جاده ها اعتراض می‌کرد بابت وارد کردن و اسقاط کامیون اعتراض می‌کرد
    فقط یک سریع آدم که به فکر منافع خودشونن

  • مهدی پاسخ

    اقا چرا نباید کرایه گران بشه یه سر به باربریها بزنین امار کرایه رو بگیرین تازه اگه باری باشه و باربریها باند بازی در نیارن هر بارلری 10 تا ماشین خریدن اصلا بار به راننده نمیدن اونم اگه بدن یه کمسیون بالا میگیرن بدبخت راننده با این مخارج ماشینها و قطعات اشغال چین و ترکیه که اصلا بدرد نمیخوره هیچ نظارتی نیست کرایه کشنده ها همون کرایه خاور هستش اگه یه سر به باربریها بزنین خودتون گریه تون میگیره.

  • مهرداد پاسخ

    باسلام ..هر جایی که سروکله پول ورانت پیدا شود. بدون ااستثتا.دیگر انتظار اجرای قانون وعدالت. نباید ماند..نفوذ در انجمن ها برای کارشکنی. مدتی است رواج پیدا کرده. که انجمن رانندگان. یکی از شاخص ترین. انهاست.وقتی انجمن رانندگان. خودش بی حساب کتاب .لز رانندگان. پول میرگیرد. ومعلوم نیست. صرف کجا می شود.وموقع لوزوم. مثل انجمن صاحبان کالا ودفتر باربری. عمل میکند. چه انتضاری دارید..

  • حسین پاسخ

    آقا روغن گیر نمیاد بیمه روزیادکردندن سختی کار نیست منشی دکتر سختی کار داره بازنشستگی بیست ساله داره رانندگان 65ساله کی استفاده کنه کرایه کم ازتهران تا جیرفت 5ملیون کارت هوشمند چه ربطی به بیمه داره من نمیدانم اداره حمل و نقل چه کمکی به راننده می کند تازه کرایه هم نمیدن پس از رسید گذاشتن این چه وضعیه

  • جمشید باقری پاسخ

    رانندگان درایران حکم پیراهن عثمان دارند
    از اسم رانندگان سواستفاده میکنن ،بنفع خودشون ،.درحال حاضر بیشتر باربری ها درمان‌های عمده بار ،متعلق به کارمندان سازمان راهداری هستند
    مخصوصا بزرگ مقیاسها که عمده سهامدارارشون از مدیران و مهندسان راهداری با مشارکت مدیران مهندسان معادن درحال کسب درآمد هستن ‌.
    بیمه تکمیلی بعنوان صدقه سری به رانندگان می‌دهند
    اینم هیچ خدماتی بیمه دانا یه رانندگان نمیدهند فقط راننده سرگردان کرده اند

  • ناشناس پاسخ

    انجمن صنفی رانندگان باید منحل شودچون کاری برای رانندهانکرده

  • مهدی رزبان پاسخ

    سلام خسته نباشید
    من یک مالک خود راننده هستم خداوکیلی از بس قطعات یدکی گران شده که هر روز به فکر فروختن ماشین خودم میکنم
    الان ماشین من باید موتور باز کنم پول هم ندارم چرا چون بار بردم کرایه نمی‌دن مجبور شدم برم نزول کنم به قرآن قسم تا بتونم ماشینم رو تعمیر کنم
    به کی بگی پول خودت طلب داری بهت نمی‌دن باید بری نزول بگیری
    فقط خدا خودش کاری کنه و تمام