سختی کار به رانندگان تاکسی تعلق می گیرد؟
رئیس سازمان حمل ونقل شهرداری گرگان با اشاره به اینکه شغل رانندگان اتوبوس درون شهری و برون شهری جزو مشاغل سخت و زیان آور قرار گرفت، گفت: قرار گرفتن شغل رانندگی تاکسی در لیست مشاغل سخت و تعلق سختی کار به رانندگان در دست پیگیری است.
مهدی کمال غریبی، اظهار کرد: در سال گذشته برای نخستین بار سختی کار مشاغل سخت و زیان آور برای رانندگان اتوبوس مصوب شد و در همین راستا تاکنون ۱۱ نفر از رانندگان اتوبوس شهری گرگان موفق به بازنشستگی شدند.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان حمل ونقل شهرداری گرگان، کمال غریبی افزود: ۳۲۰ هزار تاکسی در کشور و حدود سه هزار تاکسی درون شهری در گرگان فعالیت می کنند.
رئیس سازمان حمل ونقل شهرداری گرگان از پیگیری اجرای طرح پرداخت هوشمند الکترونیک برای نخستین بار در گرگان خبر داد و گفت: مجوز افزایش ۳۰۰ دستگاه تاکسی شهری برای گرگان اخذ شده است و متقاضیان به ویژه مسافربرهای شخصی غیرمجاز می توانند در قالب این طرح صاحب تاکسی شوند.
وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه سال گذشته مصوبه وزارت کشور رانندگان تاکسی که بیش از ۱۰ سال از اعتبار مخازن CNG آنان گذشته، می توانند از طرح تعویض رایگان کپسول CNG بهره مند شوند.
کمال غریبی افزود: از هزار و ۳۰۰ شهر کشور تاکنون ۳۰ شهر موفق به دریافت ۳۰ سهمیه طرح تعویض رایگان مخازن گاز CNG تاکسی های درون شهری خودرو شدند که گرگان از جمله این شهرها است اما با توجه به وجود نزدیک به ۳۰۰ تاکسی دارای مخزن CNG فرسوده در گرگان، تعداد ۳۰ سهمیه جوابگوی نیاز این شهر نیست.
وی با بیان اینکه با توجه به نیاز شهر گرگان، دولت در کنار این ۳۰ سهمیه، حدود ۳۰۰ سهمیه دیگر نیز به این شهر اختصاص داد که هنوز تحویل داده نشده است، یادآور شد: شهرداری گرگان برای حل مشکل رانندگان تاکسی تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی ارزان قیمت را در نظر گرفته است تا مشکل تاکسیرانان برطرف شود.
رئیس سازمان حمل ونقل شهرداری گرگان با اشاره به طرح نوسازی خودروهای فرسوده توضیح داد: با توجه به افزایش بی رویه قیمت خودرو در سال های اخیر، پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان حمل ونقل برای رانندگان تاکسی راحت نیست اما با حمایت دولت قیمت خودروهای فرسوده افزایش قیمت قابل توجهی داشته است تا بخشی از مشکل رانندگان تاکسی در طرح جایگزینی برطرف شود.
نظرات که زیاد هست .تاکسیرانی میتواند با تبلیغات تابلو روی سقف تاکسی ها درآمد زدایی کند .واز این درآمد به تاکسیها خدمات انجام دهد .حتی میشود تاکسی رایگان به تاکسیرانان داد.اگر جواب من رادادید نظرات دیگری دارم ممنونم
تنها کاری که هنوز ابرکامپیوترها نمیتوانند انجام دهند #رانندگی است🚕🚌رانندگی هوشمندانه ترین کار دنیاست❤ هواپیمابیسرنشین و کشتی و زیردریایی بیسرنشین داریم٬️ساعت پرستار٬ربات جراح🧵 و دکترگوگل حفظیات پزشکی و ماشین حساب حفظیات ریاضی را انجام میدهد👍💻💵❤️ فقط هوش انسان توان #رانندگی هوشمندانه ترین و سخت ترین کار را دارد🚕🚌🚚🚖❤️
سلام رانندگان کامیون که جز آدم نیستند تاکسی تصادف کند سپرو گلگیرش خم میشه ولی......... کامیون تصادف کنه چی میشه جون راننده سرمایه اش همه از بین میره ولی به نظر احمدی نژاد میگه هیچی نمیشه رفته بوده تفرح
خدا خیرتون بده من 58سال دارم دیگه حوصله خودم وخانواده ام ندارم باید مسافر ها نق نقشون تحمل کنم خسته هستم اگر اداره تاکسیرانی شغل رانندگی جزو مشاغل سخت هست ممنونم
سلام آقا نمایندگان دارن چیکار میکنن هروز سن بازنشستگی افزایش آیا یک روز کار گری کردن؟ حالا خدا کنه این حرفشون درمورد رانندگان آژانس ها تاکسی ها صدق کنه چون واقعا طاقت فرساست
واقعاً باید سخت زیان آور باشه 17ساله ساعت 6 صبحاز خونه میزنم بیرون میرم دراژانس تواین ترافیک های مشهدساعت 9شب برمیگردم با این درآمد ناچیز همیشه شرمنده خانوادم
من راننپه ازانس هستم قبلا مشاقل سخت بود حالا چی این طرح جزو ازانس هم میشود
تنها مشغله که از هر لحاظ ادم را تحت فشار قرار میده به خداییم بده از ۱۵ سال راننده تاکسی بودن هنوز مستاجرم وزن وبچم لحاظ شرایظاقتصادی ومالی داریم ازهم جدامیشیم خیلی هم باهم خوبیم دوتابچه دارم که تیزهوشان قبول شدن ولی دارن تباه میشن ...دادموبه کی برسونم کجاست عدالت علی وار....تاکسی ملارد
با سلام خسته نباشید من راننده تاکسی درون شهری هستم واقع ان کار خیلی سخت ی هست درآمد کم استهلاک زیاد از همه بدتر قدر نشناسی بیشتر مسافران و شهرداری که هیچ همایتی به ما رانندگان نمیکنند بیشتر ما بیمه تامین اجتماعی نداریم
من بیمه تاکسی درون شهری بودم میخواستم از شهری که هستم به شهر دیگری درهمون استان جابجا بشم ولی تاکسیرانی شهر مبدأ اجازه نداد وگفت تاکسی سهمیه فقط این شهر است بناچار تاکسی فروختم تا آمدم شهر جدید ومجددا تاکسی خریداری کردم ولی چند ماه فاصله افتاد پرداخت بیمه رانندگان تاکسی درون شهری حالا من نمیتوانم بیمه پرداخت کنم حتی چند ماه بیمه اختیاری پرداخت کردم ولی چون مبلغ زیاد بود از پرداخت ان هم عاجز ماندم حالا شما بگید من چکار کنم
لطفا شفافیت قانون سختی کار رانندگان تاکسی عنوان کنید شایعات زیاده
پس ما راننده وانت های درون شهری و برون شهری چی
ما پشت فرمون غاز میچرونبم
ما آدم نیستیم
درود ودستمریزاد به کسانیکه برای درد ملت
دوا میشوند و از حقشان دفاع میکنند،طرح بسیار خوبیه،،امیداست شغل سیاحتی تفریحی
رانندگان کامیون که واقعاً برای رفاه حال مردم
شب و روز وخستگی نمیشاسند،مورد بازنگری مسئولان ذیربط قرار گیرد،ودر وزارت رفاه و تعاون وکاربعنوان شغل سخت و زیان آور محاسبه شود،شاید بااين بهانه رضای خدا
رو بدست بیاورید،،باتشکر از زحمت کشان
وقدر شناسان وتیم فداکار وحامی اقشار بی پناه در دولت وملت........
درود،درمورد حقوق رانندگان تاکسی و اتوبوس ومینی بوس وکامیون اگر به بحث وتبادل نظر بپردازیم آیا خداوکیلی مسئولان خودشان میتوانند مدت یک هفته با این حقوق ناچیز سر کنند،،اینقدر گرانی سرسام آور شده،و وضع اقتصادی و معیشتی منفی ودر مرحله ی روبه رشد است حتی جوابگوی یک هفته هم نمیباشد،به قول ضرب المثل سوزنی به خودتون بزنیدو سپس جول دوزی بمردم................باتشکر
رانندگان تاکسی خیلی زحمت می کش
سلام خواهش می کنم شفاف بگید تاکسی جزو کار سخت هست یانه؟
واقعا کار باتاکسی بسیار سخت میباشد بنده خودم بامماشین شخصی یک ماه کارکردم ،تمام بدنم ازجمله ریهای بنده به علت آلایندگی گازهای تولید اگزوز خودروها دچار مشکل شد ،امیدوارم سختی کار شامل رانندگان تاکسی باپیگیری شما عزیزان به سرانجام برسد ،خدانگهدارتان انشالله
واقعا شغل رانندگی تاکسی خیلی سخت است ولی باید دولت هم وام دراز مدت بدهد وهم سختی کار حساب کند
سلام به همه همکاران راننده گان خدای بزرگ سخت ترین شغل دنیا را به ما داده بعد معدن متاسفانه نمایندگان مجلس ما که راحت تر ین شغل دنیا را دارن درآمد چنده میلیونی خواهشن این تبلیغات شهر داری را به ما رانندگان تاکسی بدن شاید ی درآمدی برای ما بماند که خرج ماشین بدهد