بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

◄ بزرگترین تهدید در شهرداری تهران، نگاه سازه ای و پیمانکاری به موضوع ترافیک و آلودگی هوا، نظیر تونل شهید متوسلیان است

بزرگترین تهدید در شهرداری تهران، نگاه سازه ای و صرفا پیمانکاری به موضوع ترافیک و آلودگی هوا، نظیر تونل شهید متوسلیان است که باعث شده روز به روز، آلودگی و ترافیک شهر تهران بیشتر شود.

تین نیوز |

بزرگترین تهدید در شهرداری تهران، نگاه سازه ای و صرفا پیمانکاری به موضوع ترافیک و آلودگی هوا، نظیر تونل شهید متوسلیان است که باعث شده روز به روز، آلودگی و ترافیک شهر تهران بیشتر شود.

به گزارش تین نیوز،  محمد رضا حدادی، مدیر مهندسی طرح های عمرانی، معدنی و صنعتی در جلسه تهدیدات کلان پروژه های حمل و نقلی با بیان این مطلب گفت: نمایندگان شورای شهر تهران باید روابط سیاسی با شهرداری تهران را کنار بگذارند و  قاطعانه از هدر دادن منابع شهر تهران در کلنگ زنی تونل شهید متوسلیان جلوگیری کند.

وی افزود: حتی هر دانش آموزی می داند که برای حل مشکل ترافیک کلانشهرها، منابع شهر تهران باید به سمت توسعه حمل و نقل عمومی، به خصوص توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، هدایت شود.

بیشتر بخوانید: 

محمدرضا حدادی عنوان کرد: باید به نحوی نظارت شود که شهرداری تهران پروژه ای که توجیه فنی اقتصادی ندارد را  کلنگ نزند.

به گفته وی، قدرت شهر فروشی شهرداری تهران برای کلنگ زنی، بیش از توان شورای شهر است که باید مورد بازنگری قرار گیرد.

 

سایز ویدئو: 8.10M | مدت زمان: 00:01:14 | دانلود ویدئو
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    یکسری فقط دنبال تخریب کردن هستند و به مرور نزد مردم از ارزش می افتند مرکز تهران هیچ بزرگراه و راه فراری ندارد تا ترافیک فرامنطقه ایی در سطح و پشت چراغ های رگباری گیر بیفتد و رینگ به رینگ زیاد و زیادتر شود واضح است که کارکرد تونل شهید متوسلیان چقدر فنی و ارزشمند است بگذریم از اینکه می تواند تونل پدافندی مهمی در روزگار بحرانی و تونل امدادی خدماتی مهمی برای امروز باشد چقدر می تواند مصرف بنزین را کم کند تا به اقتصاد ملی و زیست و سلامت ملت کمک کند چقدر آلودگی صوتی سطح را کم کند و چقدر به سطح فضا دهد برای توسعه شعر انسان محور و ساخت امثال پلازاها ، می تواند در دل خود پارکینگ داشته باشد و ... می خواین زاکانی را تخریب کنید دعوای شخصی حزبی دارید بسیار خوب اما دیگر با جوک گفتن ، مردم را آزرده خاطر نکنید اونم وقتی که از سمت خودتون ۳ شهردار اومده با کمترین دستاورد ممکن .

  • دادخواه

    نزدیک به ۸۰% طرحهای اجرا شده معابر خودروئی تهران مانند روگذر ، تونل ، زیرگذر ، خطوط ویژه ، میادین، چهار راه ، سه راه ، بزرگراه در تهران اشتباه و بدون مطالعات دقیق توسط مبتدیان و آماتورها ، ساخته شده اند! این فاجعه در دوره شهرداری آقای قالیباف شدت بیشتری گرفت و تاکنون ادامه دارد. سیکل چراغها عمدتا اشتباه هستند. پلیس راهنمائی و رانندگی هم به ترافیک دامن زده و وضعیت را حادتر نموده است. معاونتهای مرتبط با حمل و نقل شهری شهرداری تهران مستمرا طرحهای غلط و ترافیک زا را اجرا می کنند! اینهمه دانش آموخته رشته های ترافیک،برنامه ریزی و طراحی شهری در بدنه دولت و شهرداری و بخش خصوصی هرگز مطالعه دقیق ننموده و صرفا برای رفع مسئولیت ، باری به هر جهت عمل نموده اند ! هرگز بفکر موتورسیکلتهای وحشی ران و عابرین پیاده نبوده اند و اصولا مهندسی ترافیک را به سخره گرفته اند ! تمرکز مسئولین ترافیک تهران در یک موسسه مستقل و باسواد ترکیبی که کارشناسان و مدیرانش مجرب و متخصص کاغذی مدرک پرور نباشند شاید تنها راه حل باشد ، البته با مدیران موجود این امر به محال نزدیکتر است !!!!!

    • محمد

      دقیق و منطقی

      جامعه علمی کشور دقیقا کجان؟
      سکوت جامعه علمی، باعث میشه، کلنگ زنی ها روی کمر مردم و از جیب مردم و شهر فروشی اتفاق بیافته.

  • ناشناس

    سایت شما هم سراغ جعل لایک و دیسلایک رفت اینجوری بی ارزش می شید واقعا .