بازدید سایت : ۳۴۳۶۵
وزیر راه و شهرسازی وعده داد:

◄ بهره‌برداری از 50 کیلومتر از آزدراه حرم تا حرم؛ خرداد 1400

وزیر راه و شهرسازی گفت: یک قطعه حدود ۵۰ کیلومتری از آزادراه حرم تا حرم در محدوده استان سمنان (گرمسار تا سمنان) تا پایان دولت افتتاح می‌شود.

بهره‌برداری از 50 کیلومتر از آزدراه حرم تا حرم؛ خرداد 1400
تین نیوز
وزیر راه و شهرسازی گفت: یک قطعه حدود ۵۰ کیلومتری از آزادراه حرم تا حرم در محدوده استان سمنان (گرمسار تا سمنان) تا پایان کار دولت دوزادهم افتتاح می‌شود.

به گزارش تین نیوز ، محمد اسلامی مرداد ماه امسال افزود: برای همین۵۰ کیلومتر که قابلیت افزایش تا ۶۰ کیلومتر را دارد، معارضینی در اجرای طرح وجود داشت.

وی ادامه داد: درخواست‌هایی که شهرهای در مسیر آزادراه حرم تا حرم داشتند و جابه‌جایی‌های ناشی از درخواست‌ها، باعث کندی اجرای طرح شد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: اکنون تکمیل آزادراه حرم تا حرم در محدوده استان سمنان موانع جدی ندارد و ۵۰ کیلومتر از طرح حرم تا حرم تا خرداد ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: طول آزادراه حرم تا حرم ۹۸۰ کیلومتر است که پیشرفت کل طرح  ۴۳ درصد برآورد می شود، ۱۵۰ کیلومتر مسیر قم - گرمسار زیر بار ترافیک رفته است و قطعات گرمسار - سمنان به طول ۱۱۴ کیلومتر و تربت - مشهد به طول ۳۷ کیلومتر با پیشرفت حدود  ۱۳ درصد در حال اجرا است.

وی یادآور شد: اعتبار مورد نیاز قطعات در حال اجرا ۵ هزار میلیارد تومان است.

اسلامی گفت: طرح ایمن سازی محوری و زیباسازی و مبلمان این محور از تهران تا مشهد در دست برنامه ریزی و آماده سازی است و در برخی مقاطع کار شروع شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.