بازدید سایت : ۳۷۴۸۴

◄ تاکید قطعی وزیر راه و شهرسازی بر اتمام راه‌ آهن میانه - اردبیل در سال ۱۴۰۱

پروژه راه‌ آهن میانه - اردبیل قطعا در سال ۱۴۰۱ به بهره‌ برداری خواهد رسید.

تین نیوز |

وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه راه‌ آهن میانه - اردبیل قطعا در سال ۱۴۰۱ به بهره‌ برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز، رستم قاسمی 30 مهر ماه در جلسه شورای اداری اردبیل افزود: برای تسریع در کار در این زمینه با پیمانکاران جلساتی برگزار شده و زمان‌ بندی دقیق خواهد شد.

وی عنوان کرد: تداوم راه‌ آهن اردبیل به پارس‌ آباد مغان هم جزو مطالبات مردم است که مطالعات آن نهایی شده و در توافق‌ نامه سفر نیز مورد توجه قرار گرفته و سال آینده اجرایی خواهد شد.
قاسمی با اشاره به وضعیت فرودگاه‌ های استان اردبیل بیان کرد: فرودگاه پارس‌آباد در زمینه سوخت‌رسانی مشکل دارد و در فرودگاه اردبیل نیز لغو پروازها بسیار زیاد است که این مشکل تا ۲ ماه آینده رفع خواهد شد.

وی افزود:  ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل در حال احداث است و ۶۵۵ میلیار تومان در این سفر برای این منظور اختصاص مالی پیش‌بینی شده ولی این اعتبار کافی نیست و برای ۳۰۰ کیلومتر دیگر هم نیاز به اعتبار است.

به گفته وی در مجموع برای ماموریت‌ های وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل در حوزه حمل و نقل تصمیمات خوبی گرفته شده و حدود ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در این سفر پیش‌ بینی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سيدمرتضي ناصريان

    وعده احداث راه آهن اردبیل به پارس آباد به نظرم کار درستی نیست.
    این طرح تا آنجا که میدانم فاقد توجیه مالی و اقتصادی بوده و بدون مجوز ماده ۲۳ و سختتر از راه آهن میانه به اردبیل است و توجیهی جز انتظار مردم ندارد ولی فایده ای برای پارس آباد نخواهد داشت زیرا بار و مسافر انبوه متناسب با ساخت راه‌آهن در منطقه نیست و برای بارهای صادراتی و وارداتی و ترانزیتی مسیر آستارا به تهران بسیار کوتاهتر و کم هزینه تر و هموارتر است.
    اين بحث را قبلا نيز مفصل ارائه نموده ام. رجوع كنيد به :

    https://www.tinn.ir/fa/tiny/news-219775

  • کوروش

    چرا راه اهن دور غور آباد رو تموم نمی کنید ؟ این راه آهن از نون شب واجب تره