◄ اخذ تأییدیه آزمون های فنی قطار ملی، تا پایان تیر ماه امسال
مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره وضعیت تأییدیه آزمون های فنی یک رام قطار ملی، وعده داد تا پایان تیر ماه امسال (طی سه ماه از تاریخ درج خبر) اخذ تأییدیه فنی و استانداردهای بین المللی از سمت شرکت اروپایی رخ دهد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره وضعیت تأییدیه آزمون های فنی یک رام قطار ملی، پیش بینی کرد تا پایان تیر ماه امسال اخذ تأییدیه فنی و استانداردهای بین المللی از سمت شرکت اروپایی رخ دهد.
به گزارش تین نیوز، مسعود درستی این مطلب را 29 فروردین ماه بیان کرد و افزود: تمامی قطعات و تجهیزات ساخته شده برای یک رام قطار ملی، دارای استاندارد هستند اما تولید انبوه واگن ملی منوط به تأیید فرآیند طراحی و یکپارچه بودن قطعات و در کل قطار است. پیش بینی می شود که طی سه ماه آینده اخذ تأییدیه فنی و استانداردهای بین المللی از سمت شرکت اروپایی رخ دهد.
او تاکید کرد: حدود ۷۰ درصد از مسیر تأییدیه طی شده است و پس از صحه گذاری کامل شرکت بر استاندارد بودن قطار ملی، تولید انبوه آغاز خواهد شد.
درستی گفت: با اخذ تأییدیه استانداردهای بین المللی، یک گام بزرگ در جهت بومی سازی ناوگان قطار برداشته میشود.
او عنوان کرد: انعقاد قرارداد ۱۱۳ دستگاه واگن با واگن سازی تهران، بر مبنای پروژه قطار ملی و بومی سازی واگنها است.
وی در ادامه از پیگیری برای آغاز قرارداد یک فاینانس (تسهیلات مالی خارجی) دیگر برای خرید واگن خبر داد و بیان کرد: شهردار تهران معتقد است که در حوزه نوسازی ناوگان باید جدی تر از گذشته فعالیت کنیم. ضمن اینکه کمبود قطار برای ساخت چهار خط جدید متروی پایتخت نیز مرتفع شود.
تركيه با اون عظمت فني و مهندسي خودش، جرات ساخت واگن خودش رو نداره! اون وقت ايران يه لحاف چهل تكه را بعنوان ناوگان مليرونمايي كرده كه خدا ميدونه چه بر سر مسافرين بيچاره خواهد آمد
ترکیه در برابر قدرت صنایع و توان علمی صنعتی ایران اصلا حساب نمی شود کمی از فضای ماهواره و اینستاگرام فاصله بگیرید و از منابع مستقل تحقیق کنید ترکیه ایی ها اما شیپور زدن تبلیغاتی را خوب بلدن که یک پروژه صنعتی را بگن ما ساختیم عوام مثل شما هم باور کنند اما کسی اهل تحقیق و مطالعه باشه می فهمه که 10 درصدش هم کار ترک ها نیست .
قرار بود خط تولید انبوه شهریور پارسال راه بیفته. تولید انبوه .