◄ پیشنهاد ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون در صورت قاچاق گازوئیل/ مجازات قاچاق سوخت بازدارنده نیست
متصدی یک شرکت حمل و نقل جاده ای کالا پیشنهاد داد علاوه بر ابطال کارت سوخت رانندگانی که به قاچاق سوخت می پردازند، کارت هوشمند رانندگی و ناوگان آنان نیز باطل شود، تا بازدارندگی های مجازات قاچاق گازوئیل افزایش یابد.
متصدی یک شرکت حمل و نقل جاده ای کالا پیشنهاد داد علاوه بر ابطال کارت سوخت رانندگانی که به قاچاق سوخت می پردازند، کارت هوشمند رانندگی و ناوگان آنان نیز باطل شود، تا بازدارندگی های مجازات قاچاق گازوئیل افزایش یابد.
مطالب پربازدید امروز را بخوانید:
درخواست کارکنان اخراجی عوارض های آزادراه های الکترونیکی شده: صدای ما را به گوش مسئولان کشور برسانید
دستور العمل 7 ماده ای خرید کامیون های کارکرده
به گزارش تین نیوز، این متصدی شرکت حمل و نقل به تجربه اخیر خود اشاره کرد و به خبرنگار ما گفت: شرکت ما اخیرا نسبت به حمل بار توسط کامیونی اقدام کرد که پس از رسیدن بار به مقصد، کالای حمل شده بوی گازوییل گرفت و به همین دلیل دچار خسارت مالی شد.
وی افزود: پس از پیگیری ها مشخص شد، راننده کامیون مورد نظر اقدام به قاچاق سوخت کرده و بنا به دلایلی کالای حمل شده تحت تاثیر این کار ، بوی گازوئیل گرفته است.
این متصدی شرکت حمل و نقل عنوان کرد: در ادامه پیگیری ها مشخص شد که راننده مذکور به کار قاچاق سوخت گازوئیل به طور حرفه ای مبادرت دارد و حمل کالاهای متفرقه، پوششی برای قاچاق محسوب می شود.
وی با توجه به ضرر و زیانی که متحمل شده است، تاکید کرد: به نظر می رسد برای جلوگیری از قاچاق سوخت توسط رانندگان کامیون، اقداماتی که تاکنون از سوی مراجع ذیصلاح صورت گرفته کفایت نمی کند و مجازات های در نظر گرفته شده به اندازه کافی بازدارنده نبست.
او افزود: شواهد نشان می دهد ابطال کارت سوخت و جرایم نقدی رانندگان تاکنون نتوانسته است مانع قاچاق گازوئیل توسط رانندگان شود.
این متصدی شرکت حمل و نقل خاطرنشان کرد: افرادی که در کار قاچاق سوخت فعالیت می کنند قطعا به دلیل نوع کاری که انجام می دهند پس از ابطال کارت سوخت خود نیز قادر به تامین سوخت مورد نیاز برای ادامه فعالیت خود هستند.
وی گفت: پرداخت جرایم نقدی هم با توجه به سود قاچاق گازوئیل، رقمی نیست که این افراد امکان پرداخت آن را نداشته باشند.
این متصدی شرکت حمل و نقل عنوان کرد: پیشنهاد می شود برای افزایش میزان بازدارندگی مجازات قاچاق سوخت، در صورت احراز جرم قاچاق سوخت توسط رانندگان کامیون، کارت هوشمند آنان نیز باطل شود تا این افراد برای جلوگیری از بیکار شدن خود، دست از قاچاق گازوئیل بردارند.
متصدی حمل ونقل کالا ...پرکار رانندگان دخالت کرده هرچی مشکل وجود دارد که راننده را مجبور به فروش چهار پیت گازوییل کرده مال کمیسیونهای نجومی شرکتهای حمل ونقل است اگر باربری کرایه مناسب به راننده بدهد وکرابه را فورا پرداخت کند راننده مجبور نیست گازوییل ملت را بفروشد بماند که رانندگان و کامیونداران که درحال فعالیت هستند گازوییل به اندازه کار هم ندارند و کسر گازوییل دارند
حالا دیگه دزدها در باره قاچاق پیشنهاد میدن و پیشنهادشون در فضای مجازی بازنشر میشه.
عجببببببب!!!!!!!
خود شرکت وصاحب باری که بشکه گازوییل زیر بار میگذارند درجریان قاچاق های سازمان یافته هستند بله اگر گازوییل چندین بشکه زیر بار باشد کشف شود قاضی خود میداند چه برخوردی با قاچاقچی میکند شرکت حمل ونقل وقتی اجازه داده ده بشکه زیر بار باشد ونصف کرایه به راننده پرداخت میکند بایستی انتظار داشته باشد بارش آلوده گازوییل شود .خودم دیدم تریلی زاهدان بارخالی کرده از تهران بار گیری کرده بود بیست بشکه گازوییل کف تریلی خرده بار بود آیا شرکت خرده بار تهران از وجود بیست بشکه گازوییل بی اطلاع بوده که بارهای خرده بار را روی آن چیدمان کرده نود درصد شرکتهای حمل ونقل قاچاقچی گازییل وقاچاقچی کالا هستند
بله خودشون کلا بارنامه صوری میزنن. حالا امده میگه فلان
شرکت حمل ونقل همیشه درجریان هست . خودشون از همه دز....
شرکت حمل ونقل اول پیشنهادبده که چطور دست دزدی ازکرایه بار رانندگان باید کوتاه بشه بعد درمورد رانندگان نظربده هرکس وناکسی درموردرانندگان نظرمیده مسئولین نظارت به شرکتهای حمل ونقل داشته باشن وجلوی حق خوری رانندگان رابگیرند بعدتوقع داشته باشن
اگه شرکتای حمل ونقل کرایه قانونی میدادند اینجور نمیشد چطو وقتی کرایه ۲۰ملیونیو داری کلش ۱۳تومن بارنامه میزنی و ۳تومنشم کمسیون میگیری خوبه حالا یه جریمه شدی درد گرفت
با سلام و درود
به نظر بنده اون متصدی شرکتی که بار کرده توی کامیون و متوجه نشده که داخل اون کامیون گازییل قاچاق هست چه جوری برگ معاینه فنی صادر کرده که بار را نظارت نداشته باید اول از همه مجوز خود اون شرکت را باطل کرد تا هوشمند راننده
درضمن هرچی بدبختی سر راننده میاد باعث وبانیش این شرکتهای حمل ونقل هستن
با حق خوری .نپرداختن کرایه ها.گرفتن کمیسیون اضافی
لحاظ نکردن کرایه قانونی در بارنامه ووووو
قیمت هر لیتر گازوییل در " هرات " آنطور که از اخبار بر میآد ,, 51000 تومن و در کابل بسیار بیشتره ,,,,,,, ,,,,,, در ترکیه حدودا 43 لیره , برابر با 75000 تومنه ! مجموعا : قیمت گازوییل در کشورهای همسایه , بین 170 تا 253 برابر ایرانه ,, ,, !!
یک اختلاف قیمت افسانه ایی و باورنکردنی ! ,, که انگیزه قاچاق رو بی نهایت شدید تحریک میکنه . ,,,,, که این هم خود ناشی از سیاستهای دولت در ثابت نگهداشتن حامل های انرژی در طول سالها تورمه ,, ,, اما عرضه و فروش این فرآورده بشدت استراتژیک , خارج از شبکه , بکلی ممنوع هست , حتی یک لیتر !
اگر مطابق گفته این متصدی حمل و نقل : راننده مرتکب قاچاق سوخت شده و به کالای مردم خسارت زده ,, باید بعد از تحقیق و احراز جرم , مجازات بشه و مال آسیب دیده رو که به گازوییل آغشته شده ,, جبران خسارت کنه . و حتی به عنوان تشدید مجازات و ایجاد بازدارندگی , منبعد , هوشمند راننده باطل بشه .
اما اگر خود باربری مرتکب شده و به نحوی در جریان قضیه بوده ,, بعد از محرز شدن , به فرم مشابه باید لغو پروانه بشه .
و ایضا اگر در امر قاچاق سوخت , اشخاصی در جایگاه ها ,, ,, یا در بدنه دولت و در بین کارمندان و مدیران میانی تا ارشد , دخیل باشند , باز به شیوه مشابه برخورد صورت بگیره .
عرض من اینه : قانون باید در یک حوزه خاص , اصطلاحا " همه شمول " باشه . یعنی مانند یک چتر بزرگ , همه رو زیر سایه خودش بگیره تا مقبولیت همگانی داشته باشه .
اینکه : حالا راننده از سر ناچاری دو تا بشکه گازوییل فروخته ,, بروید و کله گنده ها رو بگیرید , این مدل استدلال ها در هیچ محکمه ایی قابل طرح و مسموع نیست ,
اگر نحوه نگرش و ریشه یابی ما در قاچاق و انحراف سوخت بر مبنای منافع صنفی باشه , دیگه انتظار اجرای نظم و عدالت رو به اون شکل آرمانی که همه بدنبالش هستند رو نباید داشته باشیم .
خواهشا شما که خبر نداری اظهار نطر نکن. اول برو تو شغل رانندگی بفهمی که چه خبره
امنیت شغلی
خرج و مخارج سنگین لوازم. نبودن صنف درست . بدون بیمه بیکاری. کرایه نامتوازن و هزار کوفت دیگه
شما لطفا فکر دزدی کمسیون خودتون بگو باشید.
پس با اون متصدی شرکتی که بار رو خارج از اعلام بار رد میکنه هم حتمااین کار صورت بگیره واقعا عالی میشه
این متصدی حمل و نقل کالا که دو برابر راننده از هر بار در آمد داره شکر زیادی خورده به همراه جد و آبادش
اون متصدی حمل نقل کرایه ها رو ببره بالا هیچ کس نمیره سمت قاچاق سوخت با این باربری هایی ک حق رانندگان رو میخورن راننده بیچاره مجبوره این کارو بکنه تا بتونه اصطحلاک سرسام اور وسیله نقلیه رو جبران کنه برید ببینید اصن برا ی ماشین سنگین ب صرفه هست بعد بیاید نظر بدید در مورد ابطال کارت هوشمند و سوخت
.. خودش کرایه بار را بار راننده پصف می کند
شرکت حمل ونقل شکر خواری کرده چطور برگه بازدید فنی رو داده به اون قاچاقچی پس خود شرکت بو داره
این شرکت باربری که این پیشنهاد میده آخه.. تو چرا وقتی یه بار به راننده میدی ده تومن هفت تومن کمسیون میگیری حق راننده میخوری.. برو خودت درست کن نمیخاد نظر بدی باید در باربری تو پلمپ بشه که راننده مجبور به هرکاری میکنی
باسلام قاچاق گازوییل فقط ازطرف راننده تریلی وکامیونهانیست اتوبوسها بیشترقاچاق میکنن وباجان مسافرها بازی میکنن کسیم کاری باهاشون نداره
بهترین کار برای مبارزه با قاچاق اینه که وقتی طرف همون لحظه ای که بارنامه صادر میشه طبق کیلومتر و تناژ و مدل ماشین که 100چند میسوزونه با تحقیقتی که روی انواع ماشین باری انجام دادن به صورت هوش مصنوعی گازوییل تو کارتش واریز شه حالا نهایت 20لیترم اضافه بزنن و جی پی اس هم باشه که مسیرو با هوش مصنوعی چک کنن که بره که نکنه بارنامه الکی صادر کنن.
اصلا باید ماشین مصادره وتوقیف بشه.
با اختلاس گران کاری تونستید بکنید یا نتونستید اختلاس تامین اجتماعی. پتروشیمی.فولاد مبارکه. لاستیک بارز.و غیره
به این آقای متصدی بگین.توکه معنی راننده.کامیون وجاده راکه نمیدونی نظرنده...فقط به فکر منافع خودتون هستین
یه تعداد از افراد بی وجدان با اسم و رسم راننده الان یک حرفه ایی تمام عیار شدن تو کار هرقاچاقی حتما با آن دسته باید برخورد بشه که کلا تواین صنف نباشن بهتره آبروی این شغلو بردن درصورت ابطالشون راننده های واقعی و متعهد به این صنف میمونه دمت گرم با این پیشنهاد معقول اونایی که هم معترض هستن یا اصل موضوع رو نفهمیدن یا خودشون این کاره هستن
من نمیدونم هرکی هرجور نظر داد تین نیوز باید انعکاس بده؟!!
یه خورده تحلیل یه خورده تفکر تو شما وجود ندارد ؟؟
سلام.میگن..چاه مکن بهره کسی .اول خودت بعد کسی ........،،؟!
سلام وقتبخیر
یهقاعدهایهستکهمیگهاگهمیخواهییهجاییرانظافتکنیراهشاینکهازبالاشروعکنی
کجایدنیایهدزدنظرمیدهونظرشموردپسندقرارمیگیره
حرف این یارو دقیقا مصداق این ضرب المثله که دزده تو جمعیت داد میزنم ای دزدو بگیرین.
یکی نیست بگه آخه مرد ناحسابی شما دلالای...ک 99درصدتون از روی دزدی کرایه راننده به نون ونوایی رسیدین،که حتی بچه 18ساله تون هم یه ماشین شاسی بلند زیر پاشه. اگه حق راننده رو میدادین و کرایه بار رومنصفانه پرداخت میکردین و کمسیون 35درصد از راننده نمیگرفتین .راننده با سهمیه گازوئیل ش بار حمل میکرد. و برای دو میلیون تومان سهمیه گازوئیل دو هفته شو نمیفروخت.
اولا:
تمام سهل انگاری از مرزها میباشد وقتی مرزها را خوب کنترل کنند هیچ وقت قاچاقی صورت نمیگیرد.
دوما:بنده خودم وقتی اعتراض میکنم چرا کرایه مناطق قاچاق گازوئیل اینهمه کم هست خود باربریها پیشنهاد حمل گازوئیل و قاچاق میدهند ........
تو خودت دزد هستی اگه به کمیسیون قانونی خودت راضی باشی و کرایه رو با نرخ قانونی اعلام کنی راننده هیچ وقت دست به این کار نمیزنه اول خودت رو درست کن
متصدی مال مردم خور
گازوییل هم باید مثل بنزین به کدملی شخص واریز بشه
متصدی شرکت حمل و نقل که اومدی نظر دادی ...
دزدان واقعی تو این مملکت.شرکتهای حمل ونقل هستن .اگر ازدستشون بر بیاد.تمام این مملکت رو میخورن..پدر راننده رو درآوردن.. فقط کمیسیون میگیرن..بدبختیه واسه راننده.اگر درست کرایه بدن .به موقع بدن.چراراننده با هزار استرس بره دنبال .قاچاق .چون زورمون به این شرکتا نمیرسه
شرکتهای حمل و نقل تمام سوخت رانندگان رو میدزدن 0۰وبرای کانینهای ملکی شرکتهاشون انتقال میدن۲ بارهارو به اعلامبار مایانهها اعلام نمیکنن ۳ کمیسونهای نجمی از رانندگان دریافت میکنن۴مهار بار به عهده شرکتهی حملونقل است که رانندگان بجای انها انجام میدن۴ رانندگان نگهبان بار نیستن که شرکتهای حملونقل سارق دنبال بارهای گران قیمت میفرستن ومیدزدن همچنین رانندگان را کتک کاری ویا زخمی یا به قتل میرسانن نمونه یکی از انها باربری ... بار قم که اگر پلیس ۱۱۰ نبود اینجانب را به قتل رسانده بودند در داخل باربری که قبلا یکی راکه بین خودشان صحبت میکردن به قتل رسانده بودند واعتراف صاحب باری انموده که بنده از انها شکایت نمودم ۵بار رانندگان را تخلی نمیکنن ۶کرایه رانندگان به موقع پرداخت نمیشود ومرارد بیشتر وجود دارد که مسعولین نیز از این موضوعات اطلاع دارند
اگر همه رانندگان ایران روزی صد لیتر هم قاچاقی سوخت بفروشد در یک ماه به اندازه یک روز همان لوله که دو روز پیش در اخبار سراسری پخش شد که از ورودی پالایشگاه انجام می شودومعلوم نیست کجا می رود که نبست چرا کارت هوشمند ایشان را باطل نمی کنید
اگر تا الان کسی که رسیدگی میکرد به این سوخت قاچاق با 1 ملیون تومان دهنش بسته میشد از الان به بعد 5 ملیون راضیش میکنند فقط فقط راه پول پارو کردن برای مسولین مربوطه هست
والا من هرکجا که نگه میکنم دارن حق راننده ها رو میخورنداز باربری هاگرفته
نابود کننده راننده همین آقایون باربری هستن مطمعنٱ که اگر راننده حقش تماموکمال گیرش میومد همچین کاری نمیکرداین متصدی که تزداده ازکمسیونهای بی حساب و کتاب بگه.
چقدر این راننده ها بدبختن و بدون پشتوانه
بهتره راننده ها رو ...کنید تا خیال همه راحت بشه
یه برگ میدید سه برابر قانونی کمسیون میگیری
چرا تمام صنایع تو استان های کویری و فارس نشین مرکز کشور متمرکز شده....آیا این قومگرایی نیست....چرا مناطق پر آب در جنوب کشور برای استقرار این صنایع انتخاب نمیشه....استان های کویری که آب خوردن ندارن ...بعد خوده همین آقایان میگن مناطق مرزی ناامن هستند چرا چون اشتغال نیست چون مردم عمدا فقیر نگه داشتن
خیلی دوست دارم مشخصات او شرکت حمل ونقل چیه که شخصا زنگ بزنم و ازش تشکر کنم...
همش از راننده بیچاره دزدی می کنن این یه قرون هم می خودا رو راننده ببره دزد بی سواد
بله صاحب بارد جریان این نوع قاچاق هست در بندرعباس دیدم شصت بشکه گازویل زیربار لبه دار گذاشته بود پودرسنگ ازقم زده بود نصف کرایه دراصل بارش گازویل بود متصدی شرکت حتمآ خبردار
باید بروند داخل استانهای کرمان بندرعباس بوشهر وسیستان هر چند دستگاه لودر بولدوزر وگریدر وسیله های شش سیلندری که به درد کار کردن نمی خورن ولی ماهانه ۱۲ بشکه سهمیه گازوسیله می گیرند وهمان حواله رابه جایگاه دار می فروشن ومال ۸۵ میلیون ایرانی دا به دزدی میبینند راباید جلوگیری کنند
اینمتصدییهمجازاتیهمبرایکمیسیونهاینجومیدرنظر
بگیردلطفا
خود باربری شاگردی که 2سال کار نکرده و هیچ هنری نداره ماشین لوکس میخرن بعد راننده با 6 دانگ ماشین برای خرجش باید بره پول قرص کنه یا از بنگاه سند بزاره سودی پول بگیره، خرج بساط عیاشی این دلال هارو باید راننده بده
سلام اولا اون باربری حرف مفت زده چون مدیر فنی داره ثانیا تمامی باربری ها خودشون کلاه بردارند مخصوصا تهران کرایه رو با راننده نصف میکنن ثالثا یک درخت گردو چنتایی خراب و پوکه داره دلیل نیست که کل شغل زیر سوال باشه رابعا قاچاق سوخت از مبانی خود صنعتی انجام میشه
دولت وقتی سهمیه کم میکنه راننده مجبورمیشه آزادبانرخبالا بخره مقداریش بفروشه تاجران کسری کرایش بشه بعدشم خودآقازاده هاروزانه صدهاتانک دارن ازبیت المال مردم قاچاق میکنن اگه راست میگین جلواوناروبگیرید
چرا یکی به همین شرکت حمل نقل نمیگویند کمیسیون با کرایه راننده یکی میگیرید با یک سوم کرایه ماشینها قسط دارند مجبورند بروند آن وقت مجوز شما را باید چکار کنند مال راننده باطل کنند درست مجوز شما را که سرخود ۷۰درصد کرایه راننده بزور میگیرید بابت کمیسیون باید چکار کنند
ب با سلام به این متصدی محترم بفرمایید که شما شرکت های حمل و نقل اگر کمیسیون دریافتی واقعی خودتون رو دریافت کنید راننده هیچ موقع قاچاق سوخت انجام نمیده دزدی شما باعث این فساد هستش که متأسفانه در بیشتر مواقع دریافتی شرکت ها تقریباً مساوی کرایه راننده حمل کننده بار توسط شرکت حمل و نقل می باشد که به هیچ عنوان راهداری و دولت پیگیر این قضیه نیست ما هم پیشنهاد و تقاضای عاجزانه داریم که دولت و وزیر محترم ورود کنند تا مشکل از بیخ حل بشود با تشکر
جناب حمل کالا ،،،زمانی که کرایه از تهران تا بندر تریلی 15میلیون هست و یک سوم آن را نیز شما بر میدارید ،،بنظذ نان راننده چکار باید بکند تا کسری این موازنه کرایه را ،،،امید هست مسولان بدانند ،،راننده را مجبور به این کارها میکنند کرایه 24تن کالا از تهران تا بندر عباس 60میلیون تومان است شما ده میلیون صافی پرداخت میکنید
اگر قراراست به تخلفات رسیدگی بشه باید اول به تخلفات همین متصدیان باربری که درپوشش بارنامه دولتی حق رانندگان زحمتکش رو علنا میدزدند وحتی دوبرابر کرایه کمیسون میگیرند رسیدگی بشه متاسفانه هیچ نهاد دولتی وقضایی بر کمیسون گرفتن این متصدیان نظارت ندارند هیچ کسی نیست ازحق رانندگان دفاع کند فقط رانندگان زحمت بکشند مفت خورهای دزدسودببرند از مراجع قانونی وقظایی درخواست تمام رانندگان است که به تخلفات اینهارسیدگی بشه اما کو گوش شنوا ومجری قانون
باجلد مصرف نکن از پیک موتوری هم سفارش نگیر
بی کفایت بودن مسئولین باعث شده ...به راحتی تو این مملکت جفتک بندازن دگه بس کنید ملت دارن توی آتش بی مسئولیتی آقایان میسوزند
بعد شما دزدهای بی همه چیز از کی میخوای دزدی کنی انگل جامعه
سلام من مالک چند تا کامیون هستم راننده میگیری میگه پول فروش گازوییل مال کیه اگر بگی نفروش کار نمیکنن اگر حقوق بالا بدی که نفروشن کامیون داری نمیصرفه.راننده میگه دولت داده مال خودمه و ...باید ماهی ۸۰میلیون درامد داشته باشم میری بار بگیری صاحب کالا کرایه پایین اعلام میکنه اعتراض میکنی میگه ۲۰میلیون هم گازوییل میفروشی .مقصر اصلی دولت هست مافیای خودرو ساز کشنده چینی رو جمه کنه .بزار ولو ۵۰۰مدل روز به مبلغ ۲میلیارد وارد بشه گاروییل هم بشه لیتری ۵۰هزار تومان.ولی دولت ۴میلیارد گمرگی و ...میگیره بعدش میگه خودتون کسب درامد کنید خودرو ساز هم ماشین ۱میلیاردی رو ۵میلیارد میفروشه تازه دولت هم براش فرش قرمز پهن میکنه .پس فساد اندر فساد کاری تو این مملکت درست نمیشه و بس
سلام .دوران کامیون داری وشوفرگرفتن سپری شده اگر کامیونداری واسه عشق کامیون باشی باید انتظار صرفه داشتن نداشته باشی پول ودرآمد بخواهی باید باید تشریف ببرید جای دیگه سرمایه گذاری کنید من که از راننده انتظار درآمد ندارم فقط کامیون را نگهداری کند برام کافیست چون مثل قدیم کامیون و تریلی درآمد ندارم فقط عشق ما کامیون و تریلی ست
اون متصدی دزدی که دستش تو جیب راننده هستو بابت هیچ کمیسیون نجومی میگیره و هر تعرفه ای خواست برا راننده میزنه،حالا راننده شده دزد جناب شده جانماز آب کش،حالا برید بار مفت برا اینطور باربریها ببرید اخرشم هم دزد بشید هم کرایه کم
تمام مشکلات ما راننده ها بر میگردد به شرکت حمل و نقل ها همه مشکلات ما سر باربری ها ست اینا باری که فلان باربری میده هفت میلیون کل اون یکی میره میگه من ماشین میگیرم شیش میلیون کل بعد میان کرایه راننده رو کن میکنن کمسیون خودشون رو کم نمیکنن که شرکت حمل و نقل تمام کارشون همینه پایانه اصفهان رفتم انجمن گفتم رو این بار دلال فقط یک میلیون گرفته نزدیک به سه میلیون هم کمسیون گرفتن بعد سه و سیصد کرایه دادن به من که خاور هستم رییس انجمن گفت من ازش میگیرم ولی بعد دیگه بار بهت نمیدن اگه مشکل ندارد تا زنگ بزنم بیاد
سلام بهتر به جای اینا یه فکری هم برای باربری های دزدی که خون راننده رو تو شیشه کردن بکنید شبا روز به فکر دزدی از جیب راننده بیچاره هستن و هیچ نظارتی هم نیست دزدی در روز روشن
وقتی ماشین بوی گازوئیل میداد چرا بار زدی چون کمیسیون خوبی ازش گرفتی شرکت حمل و نقل هم گفته بزن برو بارو در مورد کمیسیون اضافی و کمبود بار و روش بومی گرای لال هستید بگید الان هم بیمه تکمیلی رانندگان کامیون هم در حال از بین رفتن است
راننده بخاطر هزینه کل زندگی مجبور هست کار کند تا با مبلغ جزیی دستمزد کار کند چون اختیار ندارد پس ابطال کارت راننده مثیبت ببار می اورد
سوخت باید مدیریت صحیح شود ، از جمله اختصاص سوخت کافی به راننده ، کاهش حق کمیسیون ، پرداخت فوری کرایه ، مناسب سازی دستمزد راننده ها ، مناسب سازی قیمتگذاری کرایه ، فروش آزاد با نرخ سوم ، سهمیه بندی بنزین صادراتی در مرزها ، حذف پر مصرف ها ، واردات خودرو کم مصرف ، اصلاح جاده ها
وقتی خود دولت محترم گازاییل را لیتری 18 هزار تومان به رانندگان میدهد وچه گازاییل بزنی چه نزنی توی مرزهای غربی کشور که وارد عراق میشید