بازدید سایت : ۶۱۱۷۶

بازدیدمعاون راهداری سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای ازآزادراه تبریز - زنجان

بازدیدمعاون راهداری سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای ازآزادراه تبریز - زنجان
|

تین نیوز| معاون راهداری سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای ازآزادراه تبریز- زنجان بازدیدكرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی، عبدالهاشم حسن نیا که دراین برنامه مدیرکل دفترمدیریت بحران وتجهیزماشین آلات سازمان ومدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان آذربایجان شرقی اوراهمراهی میکردند ضمن بازدیدازراهدارخانه های این آزادراه وتجهیزات وماشین آلات , آمادگی آنها رابرای راهداری زمستانی موردبررسی قرارداد.وی همچنین درمحورسراب – اردبیل وگردنه صائین حضوریافته وازراهدارخانه واقع دراین محوربازدیدكرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • M. Kazem. NF @ Gmail. com

    مسئولانی که از این به اصطلاح آزادراه بازدید میکنندنواقص و کمبودهای آن را بعد از گذشت سالیان از افتتاحش میبینند یا نه؟!!! دیگر در خیلی جاها از این مثلا آزادراه آسفالتی نمانده و چاله هایش کم مانده چرخهای تریلی ها را از جاش بکنه چه برسه به سواری!!! واقعا مفلوکترین آزادراه حال حاضر ایران همین به اصطلاح آزادراه تبریز زنجان هست!!

    • vahiddolati۱۳۷۳۱۲۳ @ gmail. com

      من هم موافقم چاله ها و شیب جاده حتی بعضی وقت ها انگار فرمان ماشین را هم ازدست ادم بیرون میکشد. بعلت نبودن شهر بزرگی در نزدیکی ان از زنجان تا تبریز هیچ اداره راه شهرستان نظارت انرا بعهده نمیگرد در نتیجه بعد از زنجان کیفیت ان فاجعه هست هم اسفالت و هم بنظرم من زیرسازی انهم اشکال دارد که دچار نشست و ایجاد چاله میشود. بطور کل اگر آزادراه تهران تبریز در نظر بگیریم قسمت زنجان تا تبریز ان خیلی اوضاع اسفالتش بد هست حال جالبه بگم جاده ترانزیت و قدیم نمیدانم بخاطر بافت سنگلاخ و کنار رودخانه ای ان است که کم چاله وچوله دارد و یا اینکه از وسط شهر ها میگذرد اداره راه های شهر سازی ان شهر ها به ان توجه دارند کیفیتش از اسفالت ازادراه بیشتر است. به چند دلیل بنظر شخصی بنده: ۱ _ جنس خاک، تاثیر دارد جاده ترانزیت توسط المانها طراحی شد بگونه ای که کمترین هزینه بازسازی داشته باشد چون جنس خاک ان بهتر است کمتر نیاز بازسازی دارد برعکس ازادراه ۲ _ نزدیک نبودن هیچ شهری در نزدیک ازادراه زنجان تبریز در نتیجه رسیدگی به ان ضعیف میشود. البته فلسفه ازادراه میدانیم از وسط هیچ شهری عبور نمیکرد ولی اگر مثل ازادراه قزوین زنجان با فاصله پنج الی ۱۰ کیلومتری از شهر مثل استان قزوین استان زنجان عبور میکرد مطمئنا کیفیت رسیدگی بهتر بود. موردی که در آزادراه زنجان تبریز رعایت نشد ۳ _ نبود روشنایی در آزادراه زنجان تبریز بطور مثال از تهران تا قزوین کلیه راه دارای روشنایی هست درحالیکه این آزادراه روشنایی ندارد! و بسیار اندک انهم در تقاطع غیر همسطح دارد. که خطرناک کرده است ۴ _ نبود مراکز درمانی و امدادی حتی هلی کوپتر امداد به اندازه مناسب در آزادراه زنجان تبریز خودم شاهد بودم تصادف که میشد اغلب فقط دو ساعت برای اعزام امبولانس طول میکشید جالب مثلا نزدیکترین شهر مثل میانه یا زنجان در آزادراه ۸۰ کیلومتر فاصله دارند! که باید حداقل مراکز درمانی و حتی هلی کوپتر اضافه شود ۵ _ علت ساخت آزادراه زمین مجانی منابع طبیعی بود. ۶ _ آزادراه کارکرد خود را ندارد مانند آزادراه تهران قزوین و قزوین زنجان که از نزدیکی شهرها استان ها عبور میکند درحالیکه ازادراه زنجان تبریز هیچ کدام ویژگی ندارد ۷ _ عبور آزادراه زنجان تبریز از نقاط برفگیر که هزینه راهداری افزایش داده و همچنین اسیب به اسفالت ان را بطور کل میگویم ازادراه زنجان تبریز را باید از نظر امکانات رفاهی، استراحتی، درمانی، تعمیراتی روشنایی، خدماتی رسیدگی شود و نسبت به آزادراه تهران تا زنجان بسیار فقیر هست. همینطور حضور پلیس راه بیشتر شود. الان در زنجان پلیس راه ده ها شهر به ان رسیدگی میکند در حالیکه در اذربایجان شرقی مراکز جمعیتی بقدری دورند که کمترین کنترل حاکمیتی و نظارتی هم بر آن هست در نتیجه آزادراه به کیفیت نازل رسیده است