بازدید سایت : ۴۴۳۴۶

اختصاص ۱۱ هزار میلیارد ریال برای ترمیم آزادراه تبریز زنجان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی از اختصاص ۱۱ هزار میلیارد ریال برای ترمیم و بهبود روکش آسفالت آزادراه تبریز_زنجان خبر داد.

اختصاص ۱۱ هزار میلیارد ریال برای ترمیم آزادراه تبریز زنجان
تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی از اختصاص ۱۱ هزار میلیارد ریال برای ترمیم و بهبود روکش آسفالت آزادراه تبریز زنجان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، جبارعلی ذاکری در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی توجه به زیرساخت های ارتباطی به خصوص در بخش راه و ترابری را از الزامات توسعه صنعت گردشگری در آذربایجان شرقی دانست و اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت راه های ارتباطی استان در اولویت برنامه های معاونت عمرانی استانداری است.

ذاکری بزرگترین معضل آذربایجان شرقی را مربوط به زیرساخت های حمل ونقل به ویژه در ورودی های استان عنوان کرد و افزود: با تلاش ها و پیگیری های انجام شده اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریالی جهت بهبود زیرساخت ها و روکش آسفالت آزادراه تبریز- زنجان اختصاص یافت و هم اکنون تعداد پنج پیمانکار مدیریت این پروژه را به عهده گرفته اند.

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده در بخش حمل ونقل به ویژه راه آهن خاطرنشان کرد: هرچند محدود بودن اختیارات استان در این حوزه حاکم است، اما امیدواریم با استقرار دولت جدید این مشکلات برطرف شده و ظرفیت ناوگان ریلی استان دو برابر شود.

ذاکری با بیان اینکه برنامه منظمی برای بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای استان داریم، اضافه کرد: در دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی مطرح شد که مورد موافقت هیأت دولت قرار گرفت، اما اقدامات و پیگیری ها در این خصوص مطلوب نبوده و انتظار داریم شرکت های حمل و نقل از این مزایا استفاده کنند.

وی از افزایش ۴۰ درصدی ظرفیت حمل و نقل هوایی آذربایجان شرقی خبر داد و با اشاره به رضایت نسبی عمومی در این حوزه تاکید کرد: بیشتر مردم به دلیل توان مالی نمی توانند از این ناوگان استفاده کنند و لازم است ظرفیت حمل و نقل عمومی در حوزه های ریل و جاده ای نیز افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر استمرار بهسازی و آسفالت معابر، کوچه ها و خیابان ها توسط شهرداری تبریز و جاده های استان توسط نهادهای ذیربط ادامه داد: کمبود پارکینگ در تبریز معضل اساسی است که امیدواریم با افزایش ظرفیت پارکینگ توسط شهرداری شاهد تسهیل در تردد مردم باشیم.

ذاکری با اعلام اینکه تعداد ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی گردشگری تا پایان امسال در استان ایجاد می شود بر کمبود مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی استان تأیید کرد و گفت: نیازمند سرمایه گذاری در بخش گردشگری آذربایجان شرقی هستیم، وضعیت استان در این حوزه با شرایط مطلوب و ایده آل فاصله دارد که امیدواریم با پیگیری های مستمر بتوانیم چالش ها و مشکلات را مرتفع کرده و راهکار مناسبی اتخاذ کنیم.

وی با اشاره به اینکه در زیرساخت های گردشگری هر چند قدم هایی اساسی در داخل شهرها برداشته شده و شاهد افتتاح هتل ها، مهمان سراها و مجموعه های گردشگری در استان بودیم، افزود: باید تلاش بیشتری کنیم تا به نتایج رضایت بخش برسیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.