بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
پیشنهاد یک راننده:

◄ تاکسی‌های پلاک ع تحت پوشش سازمان تاکسیرانی قرار بگیرند

پیشنهاد می‌شود تاکسی‌های سواری کرایه پلاک ع هم تحت پوشش سازمان تاکسیرانی قرار بگیرند تا از مزایای هرچند ناچیز این سازمان بهره‌مند شوند.

تاکسی‌های پلاک ع تحت پوشش سازمان تاکسیرانی قرار بگیرند
تین نیوز

در حالی‌که بر اساس قانون، هم اکنون تاکسی‌ها به دو دسته پلاک «ت» برای حمل‌ونقل درون‌شهری و پلاک «ع» برای حمل‌ونقل برون‌شهری تقسیم‌بندی شده‌اند، یک راننده تاکسی سواری کرایه معتقد است: این دسته‌بندی و جداسازی درست نیست و در هیچ جای دنیا چنین تقسیم‌بندی وجود ندارد.

به گزارش تین‌نیوز، این راننده تاکسی سواری کرایه برون‌شهری با بیان این مطلب در شبکه‌های اجتماعی، تاکید کرد: پیشنهاد می‌شود تاکسی‌های سواری کرایه پلاک ع هم تحت پوشش سازمان تاکسیرانی قرار بگیرند تا از مزایای هرچند ناچیز  این سازمان بهره‌مند شوند.

او گفت: با این کار دست یکسری افراد شخصی هم که از این فرصت سواستفاده کرده و در حق رانندگان  اجحاف می‌کنند و راننده را به عنوان پله ترقی خودشان می‌دانند از این کار کوتاه می‌شود.

این راننده خاطرنشان کرد: هم‌چنین معتقدم وجود شرکت‌های مسافربری، آژانس‌ها و... در داخل شهرها هم نیز یک موضوع من درآوردی و اشتباه است و آن‌ها هم باید تحت نظر سازمان تاکسیرانی قرار بگیرند و از خودروهای عمومی پلاک ت یا ع در این آژانس‌ها استفاده شود و نه از خودروهای پلاک شخصی.

وی افزود: در حال حاضر مشاهده می‌شود تاکسی‌های بیسیم با پرداخت فقط ده درصد حق بیمه شخص ثالث، خیلی راحت‌تر از تاکسی‌های خطی، تعهدهای بیمه‌ای  تاکسی‌های پلاک ع  را شامل خودشان می‌کنند و خیلی راحت مسافر را از شهری به شهر دیگر می‌برند و مسافران هم با رغبت بیشتری از این خودروها استفاده می‌کنند.

این راننده تاکسی سواری کرایه تاکید کرد: تمام این مشکلات دقیقاً به‌خاطر نداشتن یک متولی سازمان یافته است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • س

    والا سالهاست ما داریم همینو میگیم. شدیم شتر گاو پلنگ. فقط هم قوانین دست و پاگیر و هزینه های عجیب و غریب شامل ما میشه. بجز بیمه ثالث که توی گزارش اومده بود ما نسبت به ت پلاک 40درصد بیشتر پرداخت میکنیم بخاطر پلاک ع هزینه بیمه بدنه رو اکثر شرکتها بدون تخفیف برای ع در نظر میگیرن در حالیکه برای پلاک ت یا شخصی تا 70 درصد تخفیف قایل میشوند.
    بخصوص برای تاکسیهای فرودگاه شده داستانی عجیب. پول بیمه ثالث و بدنه رو چند برابر بده کمسیون بالا بده برای شهرستان. توی راه 100تا پلیس راه جلوت رو بگیرن و هزارتا مدرک رو سالیانه پول بده تمدید کن از اونور توی همین فرودگاه ت پلاک کرایه بالاتر میگیره کمسیون کمتر میده بیمه ارزونر داره یه برگه 1 ساله خروج و تردد به کل مشور هم تو جیبشونه و بدون توقف هرجای ایران میروند ولی ع پلاک زن و بچه خودتم سوار کنی به صد نفر باید جواب پس بدی و پول صورت وضعیت که مبادا بیمه ها در صورت اتفاق شونه خالی نکنند