◄ هنوز فرصت دستیابی به بازار جریان ترافیکی هوایی برای تهران وجود دارد
از نظر دسترسی به پروازهای متوسط و طولانی، هاب تهران شبیه دبی و برتر از استانبول است.
به اعتقاد یک کارشناس هوانوردی، از نظر دسترسی به پروازهای متوسط و طولانی، هاب تهران شبیه دبی و برتر از استانبول است.
به گزارش تین نیوز، خلیل الله معمارزاده (محمد معمار) همچنین معتقد است: با وجود غفلت تاریخی و از دست رفتن فرصت های زیاد، تا دیر نشده، به شرط اجماع عاجل در بالاترین سطح عقلانیت حاکمیتی، هنوز فرصت دستیابی به بازار جریان ترافیکی وجود دارد.
وی افزود: بازار ترافیکی اکنون شامل اروپا - هند/ پاکستان (که پارادایم انفجاری و شکوفایی در هند خواهد بود و اتصال و مفصل بندی با هند دیپلماسی فعال هوانوردی می خواهد و پاکستان از نظر جمعیتی) و اروپا-پاسیفیک(به ویژه مالزی و اندونزی) است.
معمار زاده تاکید کرد: اینها گفته شد تا بدانیم بعدها تاریخ و نسل های آینده ما عملکرد ما را در میان مطالعه روندهای تاریخی این دیار قضاوت خواهند کرد.
به گزارش تین نیوز، فرودگاه امام خمینی که در مساحتی بیش از ۱۴ هزار هکتار در جنوب غربی تهران و در 30 کیلومتری تهران قرار دارد ، قرار بود به هاب هوایی منطقه تبدیل شود.
این فرودگاه از دسترسی های مختلف حمل و نقلی برخوردار است که از جمله آنها تاکسی، مترو و اتوبوس است.
در این فرودگاه چند شرکت دارای تاکسی هم اکنون در این فرودگاه با خودروهای شامل سمند، تویوتا کمری، فولکس کدی، ون و تویوتا در حال ارایه خدمت به مسافران هستند و ماشین های این شرکت ها در داخل فرودگاه امام خمینی در حال ارائه خدمت به مسافران هستند. مسافران همچنین می توانند با مراجعه به باجه های مخصوص تاکسی اقدام کنند.
همچنین یک خط متروی تهران به مقصد فرودگاه امام می رود و مسافران به راحتی می توانند از مترو استفاده کنند. ضمن این که اتوبوس های ویژه فرودگاه امام خمینی نیز از مقابل ترمینال ۴ فرودگاه مهرآباد هر یک ساعت یک بار حرکت می کنند و در میدان آزادی و حرم مطهر نیز توقف دارند.