بازدید سایت : ۴۷۶۵۶

◄ رکوردشکنی تعداد مسافر ریلی؛ ادعایی که محل ابهام و تردید است

با توجه به حذف گسترده قطارها در اواسط تابستان، گزارش ارائه شده و رکوردشکنی ادعایی محل ابهام و تردید است

رکوردشکنی تعداد مسافر ریلی؛ ادعایی که محل ابهام و تردید است
تین نیوز |

هفته گذشته مدیرعامل راه آهن از شکسته شدن رکورد جابجایی مسافر ریلی در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ با عبور از عدد ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر خبر داد.

به گزارش تین نیوز، متخصصان ریلی ایران در کانال تلگرامی خود در مورد این اظهارات سیدمیعاد صالحی نوشتند:

 با توجه به ادعای رکورد شکنی مدیرعامل راه آهن در تعداد مسافر جابجا شده در 6 ماهه اول سال 1402، ذکر موارد ذیل ضروری است:

1- مطابق تصویر بالا در صورت حفظ درصد رشد سالانه 95 تا 98 (قبل از شیوع کرونا)، عملکرد امسال بیش از 4 میلیون کمتر از انتظار می باشد. یعنی نه تنها رکوردی جابجا نشده بلکه عملکرد ضعیف جابجایی مسافر را نشان می دهد که در پناه رکود ناشی از کرونا پنهان شده است.

2- با توجه به توسعه ناوگان مسافری طی سال های اخیر، احتمالا شاخص بهره وری مسافری پایین تر از گذشته است که به دلیل عدم انتشار گزارش 6 ماهه قابل محاسبه نبود.

3- با توجه به عدم انتشار گزارش 6 ماهه، امکان مقایسه نفر کیلومتر مسافر جابجا شده فراهم نیست، زیرا ممکن است درصد تغییرات نفر کیلومتر جابجاشده با تعداد مسافر مطابقت نداشته باشد.

4- با توجه به حذف گسترده قطارها در اواسط تابستان، گزارش ارائه شده و رکوردشکنی ادعایی محل ابهام و تردید است و شاید کل واقعیت بیان نشده باشد. منتظر انتشار گزارش 6 ماهه می مانیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    سیاه نمایی همیشگی انجمن صنفی و دیگر رفقا
    تین نیوز هم با لذت آتش بیار معرکه است

    بالاخره تکلیفتان را با خودتان روشن کنید. اینکه این پیشرفت را گردن افزایش مسافران قطارهای حومه ای بیاندازید یا کلا از بیخ منکرش شوید؟

    • ناشناس

      ولی فارغ از پوچ یا واقعی بودن انتقاد آنها ، آقای صالحی که به نظر خیلی به ایشان متمایل هم می باشید می توانست با ارایه مستند آمار و ارقام مورد ادعای آنها ، دهن منتقدان را گل بگیرد که به جای امثال شما اقدام به فرافکنی می کنید
      تا نباشد چیزکی ، مردم نگویند چیزها ، جناب سیاه نما
      دروغگو را پایانی جز خفت نشاید

    • ناشناس

      تعبیر گل گرفتن دهان که خیلی بی ادبانه است
      آقای صالحی هم حتما به مراجع معتبر توضیح داده اند اما حتما اصرار دارید به چند کانال مفلوک تلگرامی یا سایت معلوم الحال توضیح دهند؟؟

    • ناشناس

      خدایا نسل هر چه پاچه خوار رو سریعتر برانداز
      آخه آدم چیز ، دکتر صالحی جانتون که ادعای شفافیتشون گوش و چشم فلک رو کر و کور کرده شفاف و عمومی و کامل و مستند ادعا بکنند تا هم اطلاع رسانی کرده باشند و هم به صورت خودکار پاسخ همه داده شود وقتی مبهم و دور از واقعیت عملکردی مدیریتی خود ، ادعاهایی را منتشر می کند شما چرا خون بالا میاری
      از قدیم گفتن
      آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است
      پاچه خواری ، جمع اش می شود همین متن های حمایتی از مدیر عامل رکورد شکن شوآف راه آهن

    • اعلایی

      فامیل من دروغه مگه این فامیل فقط مختص یکنفره این چه منطق ابلهانه ای که دشمن های دکتر صالحی دارن ....‌‌خدایااینا کی اند

  • ناشناس پاسخ

    تین نیوز عزیز!
    خالی بندی مدیرعامل راه آهن اظهر من شمس است. خودت را خسته نکن!

    • اعلایی

      دوست عزیز بهتره مواظب باشی تهمت دروغ گویی به مردم نزنی من ریس اداره آمار بخش مسافربری در زمان پورسید آقایی و راشدی بودم این کارها اون موقع مد بودنه الآن چون اساس کار مدیران دوره ریاست دولت تزویر وامید دروغ پردازی و‌کلاشی بود الان خبر دارید پورسید آقایی چه ثروت افسانه ای بهم زده یا اعوان انصارو نوکرانش چه ثروتی از کناراین آقا بهم زدن این انجمن ریلی و..... همه عقبه سالهای مدیریت دورغ است

    • ناشناس

      در پاسخ به شخصی که اسم خودش رو اعلایی گذاشته:
      عجیبه که کسی میاد به دروغ اسم خودش رو اعلایی می نویسه و بعد بقیه رو متهم به دروغ و تزویر می کنه برای دفاع از مدیرعامل بی کفایتی که با وجود کارنامه منفی اصرار داره به نشستن روی صندلی غصبی مدیریت راه آهن.
      !!!

    • اعلایی

      فامیلی من اعلایی باشه کجاش دورغه مگه مشکلی داره و این فامیل متعلق به یک نفره

    • ناشناس

      سلام جناب اعلایی عزیز.
      خودتان را خسته نکنید.
      این افراد تکلیفشان، منافعشان، آبشخور فکری و علمی و اقتصادیشان کاملا روشن است.
      با آمدن دکتر صالحی، منافعشان به خطر افتاده! به همین سادگی

    • ناشناس

      آقای اعلایی
      باید هم خدمات رو دید و هم خیانت ها رو
      نگاه درست اینه
      اگر اشکالاتی در زمان مدیران گذشته بوده و اونها درست کار نکردند و یا خیانت کردند و باید پاسخگو باشند سر جای خودش.
      اما آقای مدیر عامل فعلی هم باید در قبال رفتار غلط مدیریتی اش پاسخگو باشه و مسئولش خودشه
      و نمیشه گفت همه مشکلات مالی قبلی هاست
      الان چند نفر از قبلی ها رو به دادگاه و مراجع ذیربط این آقای صالحی معرفی کرده
      خلاصه ایشون یک آدم حراف و کار نابلند با سطح بالای غرور احمقانه هست

    • اعلایی

      آفرین باید هم خدمات رو دید شما ویرانه ای که دکتر صالحی عزیز تحویل گرفت رو خبر دارید چی بود در 8سال حکومت پورسید آقایی که بصورت خودش و مدیر عامل های مترسک ش که با پیشنهاد توبه مقام مدیر عاملی رسیده بودند هیچ سر مایه گذاری نشد هیچ دیزل و واگن و... خریداری نشد فقط باند اعم از شاگردان و رفقای پورسید آقایی در مقام هایشان منصوب و تثبیت شدند تا در دولت بعدی منافع باند را محفوظ بدارند بالاترین دست اوردشان سانحه عظیم سمنان بود که صدها قربانی داشت ... الآن هم فقط ماموریت شأن سنگ اندازی به دولت مورد تایید حضرت آقا است

    • ناشناس

      عملکرد سراسر نمایش مدیر عامل فعلی دکتر صالحی و رفقا ، اگر نگوییم بدتر از قبلی هاست در خرابی و ویرانی راه آهن ، کمتر از گذشتگان نیست
      این حرف کاملا درست و دقیقی است
      حالا هر چه می خواهند بگویند
      آقای دکتر صالحی در این دو سال هیچ عملکرد قابل دفاعی نداشته و پیاپی فقط رکورد حرافی را زده

    • ناشناس

      الان در یک زمینه آمار سوانح و خسارات ، کارنامه مدیریتی آقای دکتر صالحی ، افتضاح است
      در زمینه ناوگان بسیار افتضاح است
      در زمینه عملکرد دور و بری ها ، که اکثرا افتضاح است

    • ناشناس

      دور و بری های آقای دکتر صالحی اکثرا مغرور به تمام معنا هستند

  • ناشناس پاسخ

    همین که راه آهن سالنامه ها و ماهنامه های آماری را بسیار دیرتر از موعد منتشر می کند، نشان می‌دهد که عملکردها بسیار ناراضی کننده است.
    در همین بخش حمل مسافر هم خودتان را خسته نکنید. وقتی آمار را فقط بر حسب نفر میگویند و حرفی از نغرکیلومتر نیست، نتیجه بگیرید که در شاخص نفر کیلومتر وضع خراب است و شاید حتی یک جای کار می لنگد و دوستان دارند آمارسازی میکنند. ز

  • ناشناس پاسخ

    خدا را شکر کنید که یک جایی هست خطاها را بیان کند!! وگرنه فقط خود گویی و خود خندی و خود مردهنرمندی میشد!!