◄ مسدودی ۸ ساعته خط به دلیل خروج قطار باری
خروج قطار باری از خط در راه آهن ناحیه جنوب شرق، موجب مسدودی هشت ساعته خط شد.
خروج قطار باری از خط در راه آهن ناحیه جنوب شرق، موجب مسدودی هشت ساعته خط شد.
به گزارش تین نیوز، این حادثه در تاریخ ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۲ رخ داده است.
بر اساس اطلاعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی، شامگاه ۱۴ آبان ماه در ناحیه جنوب شرق، قطار باری از خط خارج شد و حدودا ۸ ساعت طول کشید تا لکوموتیوها به خط برگردانده و خط باز شود.
◄ حادثه ای دیگر در راه آهن/ خروج لکوموتیو قطار مسافری زاهدان از خط
گفته می شود به دلیل خرابی های پی در پی درزین و نبود ماشین آلات خطی برای پاکسازی خط و ماسه روبی، روی خط انباشته از ماسه بوده و همین امر دلیل خروج لکوموتیوها بوده است.
یک کانال تلگرامی در مورد راه آهن ناحیه جنوب شرق نوشته است: این ناحیه به مدیران پروازی و کمیسیون های بی کیفیت و ... معروف است.
به نوشته این کانال، خانواده مدیر مذکور در مشهد ساکن بود و خود او بین زاهدان و مشهد رفت و آمد می کند.
با میعاد صالحی شاهد بدترین روزهای راه آهن هستیم. سوانح نیز مکررا در حال افزایش است.
با یک استعفا همه را خوشحال کنند...
مگه انتظاری غیر ازین داشتی داداش؟
یک ادم بیسواد و پرادعا رو کردن مدیر عامل یکی از فنی ترین سازمانهای دولت. خب نباید هم نتیجه ای غیر ازین می دیدیم
شما شاهد بدترین روزهای راه آهن هستید اما راه آهن شاهد بهترین بازیگر تاریخش است: مدیرعاملی هنرپیشه به نام میعاد صالحی ... قهرمان قلب واقعیت و نمایش فیک.
خودچپان در افتتاحیه های بی ربط به خویش ...
میعاد صالحی باید پاسخگوی این سلسله حوادث باشد...
مدیریت این آقا شاهکاره واقعا!
زمان پور سید آقایی عوض 8ساعت 800,ساعت می مونداما صدایی در نمی اومد اون موقع راه آهن لابد در خطر نبودههههههه
کامنت ها مال یک نفره اونم مواجب بگیر هههههههه چاییدی
خودتون کامنت میدید خودتون جواب .... زرشک .....
این جان این خبری که هی بولد می کنی هرروز تو زمان رسولی و محمد زاده و و پورسید آقایی اتفاق می افتاد بهتره یک فیلم بهتر پیاده کنی تابلو نشه
در سیستمهای حمل و نقل ریلی جهان
فاکتوری حیاتی بنام
Railways Resilience
تعریف می شود
که آنرا توانایی و کیفیت بازگشت ِ سریع به
آخرین
وضعیت ِ پایدار
و
سلامت ِ سیستم
قبل از سانحه هم می گویند. و به آن
توانایی بازیابی سریع هم گفته می شود
در مبحث DBMS هم دقیقا این تعریف وجود دارد
و دوگان ِ این تعاریف در همه صنعت هست.
فلذا ما باید با اینهمه
توانایی! های اعجاز برانگیز
مدیران نُخبه
تیم های توسعه و پژوهش!!! در سطح ۵ دانشگاه برتر تهران.
....
و بالاخص
کارمندان ِ نامحسوس! و ناشناس ِ پخش شده در فضای مجازی
باید بتوانیم یک زمان بازیابی درست و منطقی و عملیاتی را در سوانح مختلف،تعریف و اجرا کنیم
نباید بتوانیم؟
ما بزودی می خواهیم قطار پرسرعت چینی! روی این زیرساخت پیشرفته سیر و حرکت بگذاریم که راه برود!
همین دیروز اعلام شد که چین، می خواهد قطار پرسرعت بسازد در ایران...
خب
اگر قطاری باری پرسرعت(بالاتر از سرعت بازرگانی مرسوم ما یعنی ۵_۱۰ کیلومتر بر ساعت)
به چیزی برخورد کند
یا از خطی /چیزی خارج شود...
قطعا خیلی بیشتر از قطارهای عادی برخورد می کند و خارج می شود!
آنرا چطور می خواهیم بازیابی /جمع کنیم؟
کامنت های مخالف رو منعکس کردی خیلی تابلو عمل میکنیم معلومه فیلمه
ای کاش سوانح همه فیلم باشن و غیر واقعی .
اما اگر واقعی باشند چه حرفی دارید