بازدید سایت : ۴۷۴۵۳

◄ سرعت مهار نشدنی قطار حادثه های ریلی/ 2 حادثه دیگر رقم خورد

بامداد شنبه چهارم آذر ماه، بوژی یک دستگاه واگن مخزن دار از خط خارج شد.

تین نیوز |

بامداد امروز شنبه چهارم آذر ماه،  بوژی یک دستگاه واگن مخزن دار از خط خارج شد.

به گزارش تین نیوز، بر اساس خبری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، این حادثه در ساعت ۳.۳۵  امروز ( ۰۴/ ۰۹/ ۱۴۰۲ ) در هنگام عبور قطار باری با آرایش ۳۲ دستگاه واگن از بلاک بندر گز  بندر ترکمن در ناحیه شمال شرق ۲ و در کیلومتر ۴۴۸ رخ داده است.

در این حادثه بوژی یک دستگاه واگن مخزن دار به شماره ۲_۵۴۵۵۵۲ به عنوان بیستمین واگن از پشت لوکوموتیو از خط خارج شد.

به گزارش تین نیوز، واگن متعلق به شرکت پارسیان ریل شرق  بوده و خط ریلی ذکر شده نیز حدود ساعت ۹ صبح بازگشایی شده است.

این حادثه در حالی رخ داده که روز پنج شنبه دوم آذر ماه امسال نیز ریل باس زنجان به گله گوسفندان برخورد کرده بود.

در شبکه های اجتماعی عنوان شده که پنج شنبه گذشته برخورد شدید ریل باس زنجان در منطقه شمال غرب به گله گوسفندان منجر به تلف شدن نزدیک ۵۰ راس گوسفند  شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    خدا قوت پهلوان میعاد صالحی

    • ناشناس

      واقعا مدیریتش در نوع خودش کم نظیره و شاید بی نظیر.
      اصلا هیچ توجهی به تعداد سوانح نمیکنه و جون مردم بارش مهم نیست

    • ناشناس

      یاوه بافی و مانور یک نفر با کامنت های جعلی

  • ناشناس پاسخ

    درود بر استاد مسلم و بلارقیب و بلامنازع کلاس مدیریت ارشد راه آهن ، قهرمان مدیران عامل راه آهن های تمام دنیا در تمام تاریخ، میعاد صالحی و هیئت جوانان جویای نام همراه ایشان که دوران سیاه راه آهن ایران را رقم زدند

    • ناشناس

      مزه نریز برادر

  • کارشناس ریلی پاسخ

    سر تیتر های متفاوت برای مثلا سوانح ... جالب است بعد کامنت نویس ها .. . نخ نما شده این نیوز جان من که سی سال و ردست باند پورسیداقایی بودم قشنگ می دونم ....همش خیمه شب بازیه ....

  • ناشناس پاسخ

    دوستان اگر میخواهند به کلمه "مهارنشدنی" برسند باید تقویم وقایع این چنینی در دوران زعامت جناب پورسیدآقایی بر راه آهن را ببینند و بس

    • ناشناس

      تعداد سوانح میعاد صالحی یک تنه از کل سوانح خاورمیانه بیشتره

  • ناشناس پاسخ

    آقا زمان پورسید آقایی افتضاح
    چون اون زمان افتضاح بوده
    میشه توجیه کرد سوانح الان رو
    چه استدلالهای آبکی و الکی
    پورسید آقایی رو تو قبر خودش می گذارند با اعمال خودش
    بقیه رو تو قبرهای خودشون
    رسیدگی و جلوگیری از سوانح و کاهش اون رو چرا لوث می کنین

  • مجید بابایی پاسخ

    این نوع گزارشات کمکی به حل مسئله ایمنی در حمل و نقل ریلی نمی کند. بهتر است رسالت اطلاع رسانی با شیوه ای غیر جانبدارانه انجام شود. ریشه بروز سوانح ریلی کاملا روشن است. خطای انسانی، ضعف انضباطی، فرایندهای بروز نشده، تکنولوژی قدیمی و البته نظارت ضعیف، همکاری غیر مسولانه دولت و بخش خصوصی...
    سوانح همواره وجود داشته منتهی به جهت نوع مدیریت مجموعه ریلی در دوره های مختلف با روندی متفاوت رخ داده است.
    آنچه که مشهود است عملکرد دوره فعلی در حوزه حجم ترافیک جابجایی قابل دفاع نیست چرا که روند قابل ردیابی است. اما در حوزه سوانح چنین امکانی نیست و نمی توان عملکرد ایمنی را با دوره های قبل مقایسه کرد.
    بر حسب تجربه شخصی روزانه ده ها رویداد خطر پذیر در سراسر شبکه رخ می دهد که گزارشی منتشر نمی شود.

    پیشنهاد:
    - صرفا اطلاع رسانی کنید (یک جدول از سوانح که آپیدیت می شود)
    - از تحلیل سانحه پرهیز شود و صرفا خبر رسانی شود
    - از تیترهای زرد اجتناب شود

    بخش ریلی به اندازه کافی توسط ساختار حکمرانی ناقص کشور عقب افتاده نگه داشته شده، حداقل از درون بخش نمک بیشتر بر این زخم نریزیم.

    • کارشناس

      خب همه این موارد که شما فرمودین باید راه آهن مهیا کنه که در رأسش آقای صالحی قرار داره

    • امیر علی

      ببین چقدر آش شور هست که آقای بابایی هم صداش درومده. اماباعث تاسفه که مرغ تین نیوز یکپا داره و صرفا ژورنالیستی و تخریبی، تیتر میزنه و با لیست و چیدمان خاص کانالهای زرد، خبر را منتشر میکنه.

      بد نیست تین نیوز اصلاح را از خودش شروع کند.

  • منتقد پاسخ

    با مدیریت اینها متاسفانه راه آهن بسمت نابودی میره

  • راه آهنی پاسخ

    حداقل روزی یک سانحه داریم. یکیشونم نمیاد پاسخگو باشه و یه عذرخواهی کنه

  • ناشناس پاسخ

    عملکردش هیچ جای دفاعی نداره و فقط اطرافیانش هستن که میخوانش

  • مهندس حمل و نقل ریلی پاسخ

    چیکار به زمان آقایی دارید.
    خودتون خوب باشید
    همه شاخص های عملکرد حمل بارتون نزولیه اینم از آمار سوانحتون!

    • راشدی

      شاگرد پورسید آقایی بودی استخدام کرده بدون آزمون..... اومدی راه آهن دمت گرم

  • ناشناس پاسخ

    میعاد صالحی باید پاسخگو باشد بابت این همه سانحه.
    بعدا یک رمان از سوانح میعاد صالحی درمیاد. اون موقع که دیگه نمیشه کاری کرد

  • متخصص ریلی پاسخ

    یعنی واقعا وزیر عملکرد فاجع بار این رو نمیبینه؟؟؟؟؟!!!!!!!!
    خودش که جرأت استعفا نداره

  • راه آهنی سابق پاسخ

    متاسفانه جان مردم براش تنها چیزیه که مهم نیست

  • کارشناس پاسخ

    به اندازه راه آهن های یک قاره، سانحه داری!
    ولی مهم نیست چون تو مدیرعامل جوانی و فارغ التحصیل شریف!