بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

◄ چرا راه اندازی درگاه ملی اعلام بار و پرداخت آنلاین کرایه های حمل کالا متوقف شد؟

ایجاد درگاه ملی صدور مجوزها یکی از دستاوردهای بزرگ دولت سیزدهم برای اجرای هرچه سریعتر صدور کسب و کارها به دور از بروکراسی اداری و ضد و بندها، است.

چرا راه اندازی درگاه ملی اعلام بار و پرداخت آنلاین کرایه های حمل کالا متوقف شد؟
تین نیوز |

رانندگان و کامیونداران ایجاد درگاه ملی صدور مجوزها را یکی از دستاوردهای بزرگ دولت سیزدهم برای اجرای هرچه سریعتر صدور کسب و کارها به دور از بروکراسی اداری و ضد و بندها، می دانند اما در عین حال تاکید می کنند که مشخص نیست چرا و به چه دلیل بعضی از دستگاه های دولتی به صورت ظاهری به این درگاه متصل هستند ولی در عمل این چنین نیست.

به گزارش تین نیوز، این رانندگان تاکید کردند: از جمله مشکلاتی که در زمینه اتصال به درگاه ملی مجوزها وجود دارد، مربوط به مربوط به صدور و تمدید کارت هوشمند رانندگان ناوگان جاده ای است که در این سامانه کار نمی کند و حتی تمدید هوشمند در سامانه خود سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هم مدتی است غیر فعال شده و رانندگان برای انجام این فرایند باید با صرف وقت و هزینه های چند برابری به تشکل ها مراجعه کنند در حالی که طبق قانون، واگذاری این امور به تشکل ها خلاف قانون است.

رانندگان کامیون و کامیونداران با طرح این پرسش که چرا بر خلاف سیاست های رئیس جمهور شهید که فرمودند ما باید در امور فعل ماضی را به کار ببریم در امور مربوط به حمل و نقل جاده ای باید از فعل آینده استفاده کرد، عنوان کردند: برای نمونه می توان به وعده هایی همچون راه اندازی درگاه ملی اعلام بار در آینده ، راه اندازی سیستم پاک در آینده که همان پرداخت آنلاین کرایه های حمل کالاست و قرار بود برای قطع روابط ناصحیح و عدالت در پرداخت کرایه ها راه اندازی شود، به روز رسانی تن کیلومتر در آینده  و ... اشاره کرد.

آنان خاطرنشان کردند: چرا در حمل و نقل جاده ای کشور روابط جای ضوابط را گرفته است و تا چه زمانی باید رانندگان کامیون و کامیونداران به دلیل وجود این کاستی ها دچار ضرر و زیان شوند؟

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دی رم پاسخ

    سلام تا کی تا چه حد دوروغ بابت وام و پیش پرداخت کاميون و اتوبوس و مینی بوس وام‌هایی که ۱۰۰ برابر اصل مبلغ سود آنها است و در کد گیج کننده جهت دریافت و پرداخت‌ها بس ‌کنید تین نیوز نباید از اینگونه موارد تبلیغات ارائه دهد

  • ظفرعظیمی مهر پاسخ

    تمام شد وام وتسهیلات و سهمیه کامیون زرنگها مدیران انجمن صنفی رانندگان دهه هشتاد بودند که تمام اف ام آتیگو های مدل دهه هشتاد را بدون اطلاع دادن به رانندگان همه را بواشکی به بانکداران و کشاورزان سرمایه دار ودکتر مهندسان فروختند اکثر کشاورزان بستگان ما زیر مایلر وآتیگو واف ام ۹ از مدیرپایانه هدیه گرفتند زرنگها همییشه درلباس خدمت خیانت کردن به رانتدگان .اکنون هم زرنگها دنبال سهمیه لاستیک و روغن هستند تا کی باید بخورند وحمل ونقل را روبه نابودی سوق دهند سازمان اطلاعات خائنین به رانندگان هدفی خطرناک برای ملت دنبال میکنند سربازان گمنام امید ملت به شماست مفسدین اقتصادی حمل ونقل را تحت نظر بگیرید صورت مالی ازکجا آورده اید را دنبال کنید‌چتددستگاه تریلی طی یکسال سلطه برصنف رانندگان برای یک مدیر قابل تعقیب است.