بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ دیدگاه رانندگان کامیون در مورد انتخاب وزیر راه و شهرسازی چیست؟

رانندگان و کامیونداران می گویند اعضای کابینه جدید باید از میان دلسوختگان این آب و خاک و از میان کسانی که تمام هم و غمشان منافع ملی کشور و آحاد ملت در حال و آینده باشد انتخاب شوند نه با بده و بستان های سیاسی و جناحی.

دیدگاه رانندگان کامیون در مورد انتخاب وزیر راه و شهرسازی چیست؟
تین نیوز

 رانندگان و کامیونداران می گویند اعضای کابینه جدید باید از میان دلسوختگان این آب و خاک و از میان کسانی که تمام هم و غمشان منافع ملی کشور و آحاد ملت در حال و آینده باشد انتخاب شوند نه با بده و بستان های سیاسی و جناحی.

به گزارش تین نیوز، رانندگان کامیون در توجیه این دیدگاه خود  می گویند تصمیمات نابجا و دخالت های خارج از عرف و قانون‌، برخی مدیران صنعت حمل و نقل جاده ای کالا را به نابودی نزدیک و نزدیکتر کرده است.

آنان با اشاره به نقش تاثیرگذار مسئولان در وضعیت فعلی صنعت حمل و نقل جاده ای کالا که به اعتقاد آنان شرایط بسیار نامناسبی دارد، تاکید کردند که انتخاب وزیر اصلح برای وزارت راه و شهرسازی تاثیر قابل توجهی در بهبود وضعیت حمل و نقل جاده ای دارد.

آنان با توجه به خبرهای منتشر شده در مورد اسامی افرادی که شانس بیشتری برای احراز مقام وزارت راه و شهرسازی دارند، عنوان کردند: متاسفانه بعضی از این جنابان در ادوار گذشته با داشتن مسئولیت در این حوزه بزرگترین ضرر و زیان را به منافع ملی کشور وارد نموده اند، کسانی که تمام هم و غمشان حفظ منافع نامشروع عده ای سرمایه دار بوده ولو با نابود کردن زیر ساخت های این حوزه به طور مثال « جاده ها ».

این رانندگان افزودند:  زمانی جاده های کشور نسبتا خوب بود و اوزان طبق زیر ساخت آن مشخص شده بود.

به گفته رانندگان،اما به طور مثال ناوگان پنج محور سی و هشت تن که یکی از افرادی که نامش به عنوان وزیر احتمالی راه و شهرسازی مطرح است صرفا در جهت منافع نامشروع صنایع بزرگ و سرمایه داران آن را به چهل و چهار تن تغییر داد.

رانندگان تاکید کردند: با این اقدام جاده ها و شریان های حیاتی و سرمایه حال و آینده این کشور به نابودی کشیده شد بنابراین جای این اشخاص پست وزارت که نه در دادگاه است و جوابگو شدن به این خیانت پس از سال ها.

رانندگان کامیون عنوان مردند: اگرچه پس از آن، تحت فشار افکار عمومی رانندگان و کامیونداران ، دستورالعملی تحت عنوان ابعاد و اورزان تهیه و ابلاغ شد ولی متاسفانه معلوم نشد که چرا و به چه دلیل و به خاطر منافع چه کسانی اجرایی نشد.

 رانندگان و کامیونداران اظهار امیدواری کردند که کابینه جدید از میان دلسوختگان این آب و خاک از میان کسانی که تمام هم و غمشان منافع ملی کشور و آحاد  ملت در حال و آینده باشد نه بده و بستانهای سیاسی و جناحی انتخاب گردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.