بازدید سایت : ۲۱۹۷۳

◄ منازل گمرک در محدوده فرودگاه مهرآباد در اختیار شرکت فرودگاه ها قرار می گیرد

در ازای یک تهاتر قابل ملاحظه و ارزشمند، در ازای یک تهاتر قابل ملاحظه و ارزشمند، منازل گمرک در محدوده فرودگاه مهرآباد (حدود ده هکتار) در اختیار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور قرار می گیرد.

منازل گمرک در محدوده فرودگاه مهرآباد در اختیار شرکت فرودگاه ها قرار می گیرد
تین نیوز

در ازای یک تهاتر قابل ملاحظه و ارزشمند، منازل گمرک در محدوده فرودگاه مهرآباد (حدود ده هکتار) در اختیار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور قرار می گیرد.

به گزارش تین نیوز، پس از پیگیری های بسار زیاد در سال گذشته بالاخره زمین های موسوم به خانه های گمرک، در اختیار شرکت فرودگاه ها قرار گرفت و باید ظرف 6 ماه تخلیه و به شرکت فرودگاه ها تحویل داده شوند. شرکت فرودگاهها هم موظف شده، ساختمان نیمه کاره تقاطع اتوبان حکیم را تکمیل و به گمرک تحویل دهد.

یکی از کارکنان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی پس از انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی، گفت: به عنوان یکی از پرسنل شرکت فرودگاه ها،  از کلیه عزیزانی که در این راه قدمی برداشتند، تشکر و قدردانی می کنم که تلاش کردند و این ده هکتار (خانه های گمرک) بالاخره در اختیار شرکت فرودگاه ها قرار گرفت.

نامه شرکت فرودگاه ها

امید ملک افزود: حسن این زمین و یک بخش دیگر  در حال آزادسازی برای فرودگاه مهرآباد آن است که  می توان یک ترمینال آبرومندانه، یا رمپ جدید و استاندارد، یا پارکینگ خودرو یا مجموعه ای از اینها برای فرودگاه مهرآباد ساخت.

وی همچنین در گفت و گو با خبرنگار تین نیوز در مورد اقدام انجام شده، توضیح داد: منازل سازمانی گمرک، سال ها قبل به منظور حضور پرسنل گمرک در نزدیکی محل کار در اختیار گمرک قرار گرفت اما پس از سال ها سکونت پرسنل گمرک و افتتاح فرودگاه امام، اکثر پرسنل گمرک به فرودگاه امام منتقل شدند ولی منازل مسکونی در اختیارشان باقی ماند.

ملک افزود: طی این مدت گمرک توانست با استفاده از یک بند قانونی که در مستندات ذکر شده برای این منازل سند بگیرد و خود را مالک آنها نماید اما در این بین، مکاتباتی نیز از سوی شرکت فرودگاه ها صورت گرفته ولی پیگیری ها ضعیف بوده و نتیجه ای نداشته است.

نامه صورت جلسه منازل سازمانی گمرک در مهراباد

او ادامه داد: با حضور تیم آقای نخجوانی، این پیگیری ها قوت گرفت و این مهم به نتیجه رسید و مقرر شد با تهاتر یک ساختمان بزرگ در تقاطع حکیم و اشرفی اصفهانی این منازل در اختیار شرکت فرودگاه ها قرار گیرد.

به گفته وی، این منازل در مرکز فرودگاه مهرآباد واقع شده اند و برای فعالیت های مسکونی و غیره مناسب نیستند اما با توجه به گسترش مهرآباد و افزایش ترافیک هوایی و کمبود ترمینال و پارکینگ هواپیما و پارکینگ خودروها ، و نیز اشغال بودن کلیه فضاهای موجود، نیاز به فضای جدید است که از طریق این اراضی تامین خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.