بازدید سایت : ۱۴۵۴۴۹

مروری بر عملکرد 4 مدیرعامل سابق راه آهن؛ کاهش آمارهای عملکردی راه آهن در حوزه حمل بار

در خصوص میزان بهره وری ماهیانه واگن های باری، علی رغم افزایش چشمگیر سرمایه گذاری در این حوزه توسط بخش غیردولتی، کمترین میزان عملکرد واگن ها در دوره مدیریت سید میعاد صالحی ثبت گردید.

مروری بر عملکرد 4 مدیرعامل سابق راه آهن؛ کاهش آمارهای عملکردی راه آهن در حوزه حمل بار
تین نیوز |

مقایسه عملکرد 4 مدیرعامل سابق راه آهن نشان می دهد که شاخص ماهیانه کل بار حمل شده ریلی که در سه دوره متوالی بین سالهای 92 تا 1400 رو به افزایش بود، با تغییر در تیم مدیریتی این شرکت کاهشی شد و علی رغم ثبت رکورد 2997 میلیارد تن کیلومتر در سال 1399، در پایان سال 1402 به رقم 2429 میلیارد تن کیلومتر تقلیل پیدا کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اندیشکده حمل و نقل، همچنین در خصوص میزان بهره وری ماهیانه واگن های باری، علی رغم افزایش چشمگیر سرمایه گذاری در این حوزه توسط بخش غیردولتی، کمترین میزان عملکرد واگن ها در دوره مدیریت سید میعاد صالحی ثبت گردید. به طوری که در این دوره هر یک دستگاه واگن باری، به صورت ماهیانه تنها 81800 تن کیلومتر بار جابجا کرده است.

میزان حمل بار داخلی و بین المللی نیز که در دوره مدیریت سعید محمدزاده و سعید رسولی به 29.6 و 33.3 میلیارد تن کیلومتر رسیده بود، با روی کار آمدن سید میعاد صالحی به 28.2 میلیارد تن کیلومتر کاهش پیدا کرد.

کاهش در میزان سهم حمل بار ریلی از بار زمینی تا 9.3 درصد به رغم تاکید اسناد بالادستی بر نیل به سهم 30 درصدی و افول ضریب در سرویس بودن کشنده های ریلی به پایین ترین حد خود در ده سال گذشته نیز از دیگر مواردی است که قضاوت در خصوص مدیریت شبکه ریلی در سالهای گذشته را ممکن می سازد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    میعاد صالحی چه کردی با راه آهن ایران؟ نابودش کردی...