بازدید سایت : ۷۸۵۸۷

◄ صندلی نیمه شکسته و سرویس غیربهداشتی پرواز شماره شماره ۷۰۵۲ کیش ایر/ سوء مدیریت تا کجا؟

مسافر مذکور در این مطلب به شرایط نامناسب صندلی خود و سرویس بهداشتی هواپیما در حالی که پرواز از مرکز عملیات صورت گرفته است، اشاره دارد.

صندلی نیمه شکسته و سرویس غیربهداشتی پرواز شماره شماره ۷۰۵۲  کیش ایر/ سوء مدیریت تا کجا؟
تین نیوز |

یک یک کانال خبری در شبکه های اجتماعی مطلبی با عنوان «  سوء مدیریت در کیش ایر تا کجا ؟ » منتشر کرده که طی آن یکی از مسافران تجربه خود را از پرواز شماره ۷۰۵۲ این شرکت با دیگران به اشتراک گذاشته است.

به گزارش تین نیوز، مسافر مذکور در این مطلب به شرایط نامناسب صندلی خود و سرویس بهداشتی هواپیما  در حالی که پرواز از مرکز عملیات صورت گرفته است، اشاره دارد.

وی این شرایط را ناشی از فراموش شدن اقداماتی همچون چک لیست و نظارت مهمانداران قبل از آغاز پرواز، نظام کیفی شرکت هواپیمایی، نظارت های موردی سازمان هواپیمایی کشوری، رویه های انجمن ها و اتحادیه ها، ذکر کرده است.

مطلب مورد نظر را در ادامه بخوانید:

« امروز با پرواز کیش ایر از جزیره زیبای کیش، بعد از یک روز کاری فشرده برمی گشتم تهران، در میانه پرواز تصمیم گرفتم از  سرویس بهداشتی هواپیما استفاده کنم، متاسفانه به قدری شرایط بد بود که حسرت خوردم که چرا تلفن همراهم را به داخل این محفظه کثیف و درهم شکسته نیاوردم .

 محفظه هایی شکسته، مخازنی خالی از آب و دستمال کاغذی، عدم وجود یک شوینده دست داخل سرویس بهداشتی، شرایطی سراسر انزجار را برای هر مسافری فراهم می کرد. با خود فکر کردم هواپیمایی که از مرکز عملیات یا بیس خود در حال شروع پرواز است چرا از حداقل اقلام بهداشتی که آب دستشوی باشد بماند صابون و دستمال کاغذی باید بی بهره باشد.

چک لیست و نظارت مهمانداران قبل از آغاز پرواز، نظام کیفی شرکت هواپیمایی، نظارت های موردی سازمان هواپیمایی کشوری، رویه های انجمن ها و اتحادیه ها، واقعا به دست فراموشی سپرده شده است. 

به خود آمدم که حاجی سوار کیش ایر شده ای، کدام نظارت، کدام نظام کیفی، کدام خدمات مشتریان، کدام مدیریت عالی ؟ تحریم است دیگر، اینها هم از آثار تحریم ...آرام در صندلی نیمه شکسته به شماره 9f خزیدم و دعای سفر زمزمه کردم تا بلکه به سلامت برسیم. آدرس صندلی را دادم بلکه سری بعد که از این هواپیما استفاده می کنم ، شاید تعمیر شده باشد.

محمد ش

پرواز شماره ۷۰۵۲، صندلی 9f

۲۵ شهریور ۱۴۰۳ »

 پی‌نوشت:  این یکی از صدها مورد شکایت مسافران است که به سیاست در سایه رسیده است و به دلیل حجم زیاد پیام ها از بی عرضگی آقای .....‌.   ناچار هستیم‌ از این به بعد بیشتر به انتشار آنها بپردازیم ، وقتی که مدیرعاملی یکی‌از بهترین ایرلاین های کشور با ۱۰ فروند هواپیمای فعال به یک آدم غیر متخصص که با رانت مجلس از دربانی و نگهبانی در وزارت ..........  به این پست می‌رسد معلوم می‌شود که چرا این ده فروند به ۳ فروند رسیده است . البته قضیه زمانی بدتر می‌شود که این فرد مورد حمایت ریاست سابق سازمان هواپیمایی کشوری که به تازگی  عزل شد قرار می‌گیرد و رانت خواری را رواج می دهند اینجاست که می‌گوییم فرق می‌کند چه کسی رئیس جمهور باشد. به امید عزل هر چه زودتر  آقای ........... و مجازات او در دادگاه صالحه هستیم .

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.