◄ دور باطل تغییر مدیران بخش هوانوردی بدون پرداختن به اولویت های اساسی هوانوردی
در بخش هوایی اقدام صرف در تغییر راس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیران عامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و شرکت فرودگاه ها و خدمات ناوبری، بدون پرداختن به مسائل و موضوعات و اولویت های اساسی این بخش، راه به جایی نخواهد برد.

بر اساس شواهد و رصد شرایط میدانی در مجموع می توان گفت که بخش حمل و نقل در همه زیر بخش ها شامل ریلی، جادهای، دریایی و هوایی دچار نوعی سردرگمی و آشفتگی است.
مطلب پربازدید امروز را بخوانید:
◄ فرزانه صادق : خداحافظی آقای صفایی باصفا بود!
به گزارش تین نیوز، یک کارشناس هوانوردی با بیان این مطلب گفت: به طور مثال در بخش هوایی اقدام صرف در تغییر راس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیران عامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و شرکت فرودگاه ها و خدمات ناوبری، بدون پرداختن به مسائل و موضوعات و اولویتهای اساسی این بخش، راه به جایی نخواهد برد.
داریوش نیکنام در شبکه های اجتماعی نوشت: آسیب شناسی تمام شقوق بخش حمل و نقل در کشور نشان می دهد اساسا در وزارتخانه و ستاد عالی آن، کفایت و ظرفیت های تخصصی لازم در تشخیص اولویت ها و نیازهای بنیادی و ابلاغ آن به حوزه های مختلف حمل و نقل وجود ندارد و لذا باید هرچه سریعتر برای آن فکری بشود.
وی اغزود: شاید تسریع در تشکیل وزارت حمل و نقل و لجستیک یک راه حل اساسی باشد.
قابل ذکر است وزیر راه و شهرسازی ۲۶ دی ماه امسال در مورد تفکیک وزارت راه و شهرسازی گفته بود: موضوع تفکیک وزارت راه و شهرسازی به سازمان امور اداری و استخدامی واگذار شده است.
فرزانه صادق در حاشیه جلسه هیئت دولت افزوده بود: این موضوع با تاکید رئیس جمهوری، چون موضوعی ساختاری است به سازمان امور اداری و استخدامی واگذار شده است.
پیش تر ، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه علنی روز 18 دی ماه مجلس گفته بود: حوزه مسکن و شهرسازی حوزه وسیعی است. ما در قانون جهش تولید مسکن دولت را مکلف به ساخت یک میلیون مسکن سالانه کردیم بیش از دو میلیون نفر هم در بافت های فرسوده و آسیب پذیر زندگی می کنند. کیفیت مصالح ساختمانی و نظام مهندسی کشور را هم همه می بینند.
رضایی کوچی با اشاره به وضعیت حمل و نقل هوایی و ریلی کشور اظهار کرد: قرار بود طبق قانون برنامه ششم توسعه و همچنین برنامه هفتم توسعه ۳۰ درصد بار از شبکه ریلی جابه جا شود که این رقم به کمتر از ۱۰ درصد است یعنی در حوزه حمل و نقل ریلی کار قابل قبولی انجام نشده است.
واقعاوضعیت حمل ونقل کشوربالاخص حمل ونقل هوایی بسیاراسفناک است. متاسفانه عدم ثبات مدیریت دربخش حمل ونقل بویژه هوایی باعث شده این صنعت به سمت نابودی برود.
چراوقتی دولت عوض میشود وزراهم عوص میشوند؟ وقتی وزیرعوض میشودطبیعتا"مدیران زیرمجموعه هم سلسله وارعوض میشوند. تاوقتی این رویه درمچموعه مدیریتی کشور وجودداردهیچگاه مشکلات حل نخواهندشد
دکتر ابراهیم مرادی بهترین گزینه برای معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی است، اما وزیر جوان و بی اطلاع و بی تجربه، از ایشان حتی در جایگاه مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران هم استفاده نکرد. کسی را منصوب کرد که دکتر مه آبادي ایشان را فرستاده بود اداره کل تدارکات و تامین تجهیزات آن هم به عنوان معاون.
یه بار همکاری جلوی روی این جناب دکتر بهش گفت آقای مرادي! این حجم از ... کجا قائم کرده بودی که ما در این ۲۰ سال متوجه نشدیم؟ اون موقع گفتم عجب موجود وقیحی. ابراهیم اسطوره و ستاره و الگوی همه ماست تا اینکه پرده ها افتاد.
باسلام و احترام
وسط دعوا نرخ تعیین نکنید.دکتر مرادی آدم خوب اما بشدت صنفی نگر و تندرو و مراقبتی است.
تجربه و سوابق ثابت کرده اگر کسی از بیرون شرکت فرودگاهها مدیرعامل شده بهتر و بازتر عمل کرده و به کارمندان توجه بیشتری داشته و اتفاقا بدلیل بیطرف بودن از مدیران کلیه واحدهای عملیاتی جهت پیشبرد اهداف شرکت استفاده نموده است.
جالب ترین ویژگی اش اینه هر جا انتصابی صورت بگیره که مطابق میل اش نیست، خیلی راحت زنگ می زنه به مافوق طرف و خیلی وحشتناک تخریب اش می کنه تا جایی که طرف به طور کامل از صفحه روزگار محو میشه.
اصلا به قیافه آرومش نمیاد خیلی کارهاش
صفحه روزگار بود یا صحنه روزگار؟ مواضع شما شفاف نیست.
کدوم کارها عزیزم؟ دقیقا کدوم شون؟
این مورد درسته. چند بار مخصوصا تو انتصابات فرودگاه ها شاهد بودم هر کی تو باندش نیست و پست گرفته از دست این در امون نیست هرجا شده زنگ می زنه و لابی می کنه طرف رو وردارن البته برای پست گرفتن باند خودش هم معکس عمل می کنه
البته بغیر از ... بدرد نخور با اون مشاور بدرد نخور تر از خودش ...
سرکار خانم وزیرصادق اگر نیم نگاهی به روسای مرکز اموزش هواپیمایی بیندازید فساد ورانت را در حد اعلا مشاهده می فرمایید ویک حیاط خلوت انحصاری 7-8 نفر هیات علمی که برای منافع شخصی خود وبودجه مملکت وسرنوشت صنعت وکارمندان را بازیر پا گذاشتن تمام مصوبات قانونی و مدیریت مادام العمر خود به باد می دهند ایا وقت تحول اساسی در این مرکز نرسیده ؟؟؟؟؟لطفا نیم نگاهی.....!!!!!