بازدید سایت : ۵۷۹۷۴

◄ یک تذکر دلسوزانه و یک تمنای مشفقانه

چند روز پیش جلال مختاری مدیر روابط عمومی شرکت راه آهن مطلبی در شبکه های اجتماعی و همچنین کانال رسمی شرکت راه آهن علیه سبحان نظری رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل ریلی منتشر کرد که حاوی محتوای توهین آمیز بود.

یک تذکر دلسوزانه و یک تمنای مشفقانه
تین نیوز

چند روز پیش جلال مختاری مدیر روابط عمومی شرکت راه آهن مطلبی در شبکه های اجتماعی و همچنین کانال رسمی شرکت راه آهن علیه سبحان نظری رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل ریلی منتشر کرد که حاوی محتوای توهین آمیز بود.

به گزارش تین نیوز، اگرچه جلال مختاری مطلب خود را پاسخی به مطلب منتشر شده توسط سبحان نظری عنوان کرده بود اما در واقع نوشته مختاری پاسخ به مطلبی بود که در اکانت انجمن رسمی انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل منتشر شده بود.

در مجموع پیام تند و تیز جلال مختاری موجب واکنش تعدادی از فعالان حمل و نقل ریلی از جمله رحمت الله پوربابایی دبیر و عضو هیئت مدیره انجمن صنایع ریلی ایران شد که در واکنش به این رخداد پیام زیر را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

«یک تذکر دلسوزانه و یک تمنای مشفقانه

سلام

به حرمت سلام و به احترام اهل سلام دوستان بزرگوار و عزیزان فعال در خانواده بزرگ راه آهن و صنعت ریلی را به خویشتنداری و بردباری بیشتر و فاصله از تقابل و تردیدافکنی در مسیر سنگلاخی و تنگنای توسعه ی ایران عزیزمان دعوت می کنم.

در لحظاتی که بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش ذهنی و روانی جامعه و نخبگان برای گذار به شرایط تازه در امور کلان کشور نیازمندیم چه خوب است با شناخت فرصت و آگاهی از سوءنیت اختلاف اندازان از دامن زدن به هر موضوعی که قوام و همگنی همگانی را مخدوش می کند بپرهیزیم و به داوری تاریخ در آینده اعتماد کنیم که بدون گذشت گذشته را قضاوت خواهدکرد، بهتر آن است چون همیشه احترام و ادب را در همه ی شئون و شیوه های ارتباطی مراعات کنیم.

امیدوارم تذکر دلسوزانه این دوست و همکار خود را که از سر نیکخواهی ست بپذیرید و با سلامی دوباره نقطه  پایانی بر پیام های گزنده و غیردوستانه بگذارید.

از شما سپاس گزارم

رحمت اله پوربابایی

دبیر و عضوهیئت مدیره انجمن صنایع ریلی ایران»

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.