بازدید سایت : ۱۱۴۰۷۲

◄ پیام تبریک انجمن صنایع ریلی ایران به جبار علی ذاکری/ تاکید بر افزایش امیدواری ها نسبت به حرکت دوباره راه آهن به سوی توسعه

انجمن صنایع ریلی ایران با بیش از پنجاه شرکت تراز اول تولیدات صنایع ریلی به عنوان بخش مهمی از اکوسیستم ریلی کشور، در تعامل سازنده با دیگر سمن های تخصصی ریلی و شرکت راه آهن ج.ا.ا. در این باره از هیچ کوششی دریغ نورزیده و آماده است تا با تدبیر جناب عالی و برگزاری نشست های هم افزایی، راه کارهای پیشنهادی برای تعاملات بیشتر را حضوراً ارائه و در همراهی با اهداف دولت چهاردهم برای پیشرفت ایران عزیز گام بردارد.

پیام تبریک انجمن صنایع ریلی ایران به جبار علی ذاکری/ تاکید بر افزایش امیدواری ها نسبت به حرکت دوباره راه آهن به سوی توسعه
تین نیوز |

انجمن صنایع ریلی ایران با تبریک انتصاب مدیرعامل جدید راه آهن، از افزایش امیدواری ها نسبت به تغییر ریل و حرکت دوباره راه آهن به سوی رشد و توسعه با توجه به قرار گرفتن فردی توانمند در این منصب خبر داد.

به گزارش تین نیوز، در پیام تبریک رحمت الله پوربابایی دبیر و عضو هیئت مدیره انجمن صنایع ریلی ایران به جبار علی ذاکری مدیرعامل جدید راه آهن همچنین عنوان شد: بدون تردید باورپذیری به ایفای نقش بخش خصوصی، هماهنگی، تقسیم کار، عدم دخالت بلاموضوع در امور محوله و... تنها راه برون رفت از وضع موجود برای دگردیسی لازم و بازگشت به ریل مقصد و نقش آفرینی موثر حکمرانی آن شرکت است.

متن این پیام را در ادامه بخوانید: 

« جناب آقای دکتر جبار علی ذاکری معاونت محترم وزیر و مدیرعامل شرکت راه آهن ج.ا.ا.

ﻣﻮﺿﻮع : تبریک و پیشنهاد

ﺑﺎ ﺳﻼم؛

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان مدیرعامل راه آهن ج.ا.ا. با سوابقی موثر در مدیریت های گوناگون تخصصی و دانشگاهی، امیدوارانه چشم انداز آینده آن شرکت در انجام وظایف ماهوی و راهبری حاکمیتی در کمک به پیشبرد صنعت مظلوم ریلی را روشن می سازد. این انتصاب در شرایطی انجام شده است که دلسوزارن، دلبستگان و کارکنان شرکت راه آهن، سرانجام پس از مدت ها انتظار، فردی نام آشنا و توانمند در بخش ریلی را در جایگاه مدیریت عالی خود یافتند. گرچه این رویداد از نگاه بسیاری دیرهنگام بود اما امیدواری ها نسبت به تغییر ریل و حرکت دوباره راه آهن به سوی رشد و توسعه افزایش یافته و فعالان این بخش مهم اقتصادی را که در تنگنای یأس و نا امیدی گرفتار آمده اند، به پدید آمدن روزنه رهایی و مسیری نجات بخش دل بسته و به آینده ی بهتر و جبران خسارات سنگین امیدوار کرده است و در این راه با همه ی خستگی و فرسودگی،  چنان همیشه استورا بر عهد ساختن و پیشرفت ایران عزیز آماده همکاری، حرکت، کار و تلاشند.

▪️

انجمن صنایع ریلی ایران در همراهی با دیگر سمن های تخصصی صنعت ریلی کشور بنا به وظایف ذاتی و نقش محوری در تعاملات فعالان خصوصی صنعت ریلی و نظام حکمرانی در این بخش، درپی هم افزایی هرچه بیشتر و انتظام امور محوله برای پیشبرد و پیشرفت همگن و همه جانبه آن است و در این باره درکنار دیگر سمن های ریلی و تخصصی در قالب بازوی مشورتی شرکت راه آهن ج.ا.ا. پیشنهادات تخصصی و تجربیات قابل ارائه ای برای سرعت و ابتکارعمل بهتر در راهبری کیفی و نظارت دقیق تر در فرآیند حرکت و توسعه همه جانبه این بخش دارد. بدون تردید باورپذیری به ایفای نقش بخش خصوصی، هماهنگی، تقسیم کار، عدم دخالت بلاموضوع در امور محوله و... تنها راه برون رفت از وضع موجود برای دگردیسی لازم و بازگشت به ریل مقصد و نقش آفرینی موثر حکمرانی آن شرکت است.

▪️

انجمن صنایع ریلی ایران با بیش از پنجاه شرکت تراز اول تولیدات صنایع ریلی به عنوان بخش مهمی از اکوسیستم ریلی کشور، در تعامل سازنده با دیگر سمن های تخصصی ریلی و شرکت راه آهن ج.ا.ا. در این باره از هیچ کوششی دریغ نورزیده و آماده است تا با تدبیر جناب عالی و برگزاری نشست های هم افزایی، راه کارهای پیشنهادی برای تعاملات بیشتر را حضوراً ارائه و در همراهی با اهداف دولت چهاردهم برای پیشرفت ایران عزیز گام بردارد.

▪️

بار دیگر با تبریک این انتصاب به جنابعالی و خانواده بزرگ راه آهن، برای شما پیروزی و برای حمل و نقل ریلی کشور بهروزی آرزو می کنم.

با احترام، رحمت اله پوربابایی

دبیر و عضو هیئت مدیره انجمن صنایع ریلی ایران»

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیرعلی

    انتظار بغض الود دیگه چیه؟؟!!
    شما هر تخریبی تونستی کردی! به اندازه کل تاریخ نامه و شبنامه زدی!
    الان مدعی هم هستی؟؟