شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا تندیس زرین و نشان طلایی مشتری مداری را دریافت کرد
تندیس دهمین اجلاس سراسری “رضایتمندی مشتری ” ۱۴۰۲، به شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا اعطا شد.
تندیس دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری ۱۴۰۲، به شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا اعطا شد.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا، دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار CRM ، در روز پنجشنبه مورخ ۲۰ مهرماه در سالن همایشهای مرکز صدا و سیما با حضور مسئولین وزارت صمت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارآفرینان نمونه برگزار گردید؛ که در این اجلاس از شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا به عنوان شرکت برتر مشتری مدار با اهدای تندیس زرین تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است این مراسم که با محوریت شناخت و بررسی چالش های کسب و کار و بررسی شاخص های ۱۷ گانه ، که مهمترین آن مشتری مداری است برگزار می شود؛ و با توجه به عملکرد قطارهای پنج ستاره نور در پیک نوروزی ۲سال گذشته و سایر اقدامات توسعه ای از منظر کیفیت ، حائز شرایط اعطای تندیس زرین مشتری مداری (CRM) گردید.