بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا تندیس زرین و نشان طلایی مشتری‌ مداری را دریافت کرد

تندیس دهمین اجلاس سراسری “رضایتمندی مشتری ” ۱۴۰۲، به شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا اعطا شد.

شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا تندیس زرین و نشان طلایی مشتری‌ مداری را دریافت کرد
تین نیوز |

تندیس دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری ۱۴۰۲، به شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا اعطا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا، دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار CRM ، در روز پنجشنبه مورخ ۲۰ مهرماه در سالن همایش‌های مرکز صدا‌ و سیما با حضور مسئولین وزارت صمت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارآفرینان نمونه برگزار گردید؛ که در این اجلاس از شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا به عنوان شرکت برتر مشتری مدار با اهدای تندیس زرین تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است این مراسم که با محوریت شناخت و بررسی چالش های کسب و کار و بررسی شاخص های ۱۷ گانه ، که مهمترین آن مشتری مداری است برگزار می شود؛ و با توجه به عملکرد قطارهای پنج ستاره نور در پیک نوروزی ۲سال گذشته و سایر اقدامات توسعه ای از منظر کیفیت ، حائز شرایط اعطای تندیس زرین مشتری مداری (CRM) گردید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.