بازدید سایت : ۳۱۴۹۴
مدیر عامل شرکت الوند نیرو در گفتگو با تین نیوز عنوان کرد:

◄ تجمیع نمایشگاه های ریلی، اقدام مثبتی است / اهداف و دستاوردهای حضور در سومین نمایشگاه بین المللی ریلی

◄ تجمیع نمایشگاه های ریلی، اقدام مثبتی است / اهداف و دستاوردهای حضور در سومین نمایشگاه بین المللی ریلی

تین نیوز | مدیرعامل شرکت الوند نیرو با اشاره به اینکه خوشبختانه دولت یازدهم به صنعت حمل و نقل ریلی نگاه ویژه ای دارد،گفت: برگزاری یک نمایشگاه به صورت یکپارچه و تخصصی باعث خواهد شد تا شرکت های فعال دراین صنعت بتوانند با هم ارتباط بیشتری داشته باشند.
 
ابراهیم پاشنا با اشاره به حضور شرکت الوند نیرو در سومين نمايشگاه بين‌المللی حمل‌ و نقل ريلی، صنايع و خدمات وابسته در گفتگو با تین نیوز گفت: با در نظر گرفتن اینکه سال گذشته این نمایشگاه دومین دوره خود را می گذراند و یک نمایشگاه نوپا است می توان نمایشگاه سال گذشته را خوب دانست.
 
وی عنوان داشت: البته کاستی هایی هم شاهد بودیم مثلا در دوره قبل با توجه بین المللی بودن این نمایشگاه، انتظار حضور قوی تر شرکت های خارجی وجود داشت که البته وجود تحریم ها این حضور را کمرنگ کرده بود. شکی نیست با توافقنامه ژنو شاهد خواهیم بود حتی شرکت های بی رمق صنعت حمل و نقل ریلی هم به زودی جان تازه ای را در کالبد خود احساس خواهند کرد.
 


مدیرعامل شرکت الوند نیرو درخصوص حضور شرکت الوند نیرو در سومین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی با بیان اینکه همان روند سال گذشته را برای حضور دراین نمایشگاه در پیش داریم، عنوان داشت: فرق شرکت الوند نیرو با سایر شرکت هایی که دراین نمایشگاه حضور خواهند داشت در این است که سیاست های شرکت به گونه ای تدوین شده است که این شرکت نیاز به بازاریابی در این نمایشگاه ها ندارد.
 
این مقام مسئول درباره اهداف شرکت الوند نیرو از حضور در این نمایشگاه عنوان کرد: این شرکت با سه هدف نشان دادن قابلیت ها و توانمندی ها، آشنایی با سایرشرکت ها و تولیدکنندگان فعال در این حوزه و ارائه خدمات و خرید خدمات مورد نیاز دراین نمایشگاه شرکت می کند.
 
وی در خصوص دستاوردهای بعد از نمایشگاه تصریح کرد: پیش بینی می کنیم بعد از این نمایشگاه بتوانیم با چند شرکت که قابلیت های خوبی در عرصه حمل و نقل ریلی داشته باشند، ارتباط برقرار کنیم.
 
این کارشناس ریلی در مورد تجميع نمايشگاه های ریلی در قالب يک نمايشگاه حمل‌ونقل ابراز داشت: بی تردید این فرایند یک رخداد مثبت خواهد بود. برگزاری یک نمایشگاه به صورت یکپارچه تخصصی باعث خواهد شد تا شرکت های فعال در این صنعت در این نمایشگاه شرکت کنند و این باعث خواهد شد تا شرکت ها بتوانند با هم ارتباط بیشتری داشته باشند.
 
پاشنا عنوان داشت: صنعت حمل و نقل ریلی، صنعتی است که در همه دولت ها و با هر نوع نگاه مورد توجه بوده است. بخش خصوصی امیدوار است به آنچه به صورت قانون است، اهمیت بیشتری داده شود. مثلا قرار بود راه آهن لوکوموتیو های خود را واگذار کند و به عنوان یک بخش نظارتی ایفای نقش کند اتفاقی که هنوز رخ نداده است.
 
وی تصریح کرد: این صنعت به عنوات یک صنعت مادر و حافظ محیط زیست صنعت گرانی است و بدون تسهیلات نمی تواند فعالیت کند. صحبت ها و قول های زیادی در خصوص تسهیلات ارزی داده شده است ولی اتفاق خاصی رخ نداده است.
 
گفتنی است شرکت ناوگان ریل الوند نیرو کار خود را با خرید 10 دستگاه لکوموتیو سنگین GT26 در سال 1390 به صورت رسمی آغاز کرد تا با ورود تا 16 دستگاه لکوموتیو نیز به چرخه حمل شرکت ناوگان ریل الوند نیرو تا پایان نیمه اول سال گذشته این شرکت قادر باشد تا روزانه به طور متوسط بالغ بر 6.250.000 تن کیلومتر از بار راه آهن جمهوری اسلامی ایران را حمل نماید.
 
سومين نمايشگاه بين‌المللی حمل‌ونقل ريلی، صنايع و خدمات وابسته از تاريخ ۲۷ لغايت ۳۰ ارديبهشت ماه سال جاری در محل نمايشگاه بين‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.