بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

◄رصد پروازهای آسمان ایران توسط سامانه پدافند هوایی

◄رصد پروازهای آسمان ایران توسط سامانه پدافند هوایی

تین‌نیوز| فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران، از عملیاتی شدن سامانه موشکی اس 300 تا پایان امسال خبر داد و گفت: همه پروازهای عبوری از آسمان ایران و پروازهای منطقه‌ای، به وسیله سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور رصد می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، سرتیپ فرزاد اسماعیلی با بیان اینکه روزانه بیش از900  هواپیما از فراز آسمان ایران، به سبب وجود امنیت مطلوب هوایی و پروازی در آسمان کشورمان عبور می‌کنند، گفت: سامانه موشکی اس 300 تا پایان امسال عملیاتی خواهد شد.

وی در همین راستا ادامه داد: دشمن با همه توان نظامی در خلیج‌فارس زمین‌گیر شده و در یک‌طرف دیگر در عراق و سوریه مغلوب شده و با همه توان نظامی‌اش جرات نزدیک شدن به مرزهای کشور جمهوری اسلامی ایران را ندارد به جهت ولایی بودن سربازان ماست.

سرتیپ اسماعیلی افزود: سربازی که وارد نیروهای پدافند جمهوری اسلامی ایران می‌شود فقط برای حفظ و حراست از دین مبین اسلام تلاش می‌کند و این تنها به این دلیل است که ولایی فکر می‌کند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب کشور با اشاره به اینکه آسمان ایران دارای امن‌ترین آسمان است عنوان کرد: نقش جوانان در پدافند هوایی برای تأمین امنیت پایدار کشور باعث شده است تا ایران دارای امن‌ترین آسمان باشد.
 
وی افزود: همه پروازهای عبوری از آسمان ایران و پروازهای منطقه‌ای، به وسیله سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور رصد می‌شود و هیچ هواپیمایی خارج از برنامه هواپیمایی کشور نمی تواند به مرزهای ما نزدیک شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.