بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
در حاشیه دهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی اعلام شد

◄ آمادگی ایران مارین سرویسز برای سرویس دهی در کریدورهای ترانزیتی

مدیرعامل شرکت ایران مارین سرویسز از آمادگی کامل این شرکت برای سرویس دهی در کریدورهای ترانزیتی شمالی جنوبی و شرقی غربی خبر داد.

 آمادگی ایران مارین سرویسز برای سرویس دهی در کریدورهای ترانزیتی
تین نیوز

مدیرعامل شرکت ایران مارین سرویسز از آمادگی کامل این شرکت برای سرویس دهی در کریدورهای ترانزیتی شمالی جنوبی و شرقی غربی خبر داد.

آقای کمال ، مدیرعامل شرکت ایران مارین سرویسز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تین نیوز درباره واگذاری شرکت به گروه سرمایه گذاری غدیر گفت : شرکت ایران مارین سرویسز، سال ۱۳۶۳ تاسیس شده اما به خاطر یکسری فعالیت های خارج از شبکه ارزی که در سال ۷۵ داشته از طریق سازمان تعزیرات حکومتی مصادره می شود و در سال ۸۹ شرکت سرمایه گذاری غدیر آن را خریداری می کند.
وی به فعالیت شرکت اشاره کرد و افزود : عمده فعالیت شرکت معطوف به امور فورواردری، ترانزیت و انبارداری، فعالیت های بندری، تخلیه بارگیری و کشتیرانی در مسیر پولیور شمال_جنوب و حمل و نقل جاده ای می باشد.
کمال که در دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی سخن می گفت، با اشاره به اینکه در حال حاضر ناوگان ما استیجاری هستند، تصریح کرد :  در ایران ملکیت کامیون ها مربوط به خود راننده یا اشخاص حقیقی می باشد به طوریکه حضور اشخاص حقوقی کم رنگ است اما برخلاف ما در اروپا  آن شرکت حمل و نقل جاده ای است که مالکیت دارد.
مدیرعامل شرکت ایران مارین سرویسز  اضافه کرد : برنامه ریزی شده  تا باخرید پنجاه دستگاه کشنده، مالکیت خودمان را برای ناوگان جاده ای ایجاد و بعد از دو الی سه سال،  مالکیتمان را به رانندگان واگذار کنیم .
وی با بیان اینکه رانندگان حامل مواد خطرزا دارای کارت هویت هستند ، تصریح کرد : راننده ای که مسئول جا به جایی تانکر مواد خطرزا می باشد باید این کارت مخصوص را داشته باشد چرا که اگر در جاده پشت یکی از این ماشین ها حرکت کنید تا فاصله چندین متری بو ماده حس میشود و این ماده بسیار فرار و‌ خطرناک است بنابراین باید این امر همیشه باید کنترل شود.

 کمال  تاکید کرد: اگر اتفاقی برای بار بیفتند چه از لحاظ جانی و چه مالی ما باید جبران خسارت کنیم بنابراین در انتخاب راننده و ماشین دقت لازم را انجام می دهیم.
وی با اشاره به اینکه تحریم ها در حمل و نقل جاده ای هیچ تاثیری نداشته افزود: تا همین الان در خدمات جاده ای هیچ  مشکلی وجود ندارد و حتی به جرات میتوانم بگویم درصد رشد و سهولت ترانزیت جاده ای خیلی  بیشتر از حمل و نقل دریایی است.
مدیرعامل شرکت ایران مارین سرویسز، در پایان برای خدمات رسانی به شرکت ها اعلام آمادگی کرد و گفت : برای خدمات به هر شرکتی که بخواهد در مسیر کریدور شمال_جنوب و شرق_غرب انجام دهد اعلام آمادگی می کنیم چرا که ما به عنوان یک هلدینگ حمل نقل در حوزه  ریلی ، دریایی،  بندری و انبارداری فعالیت ویژه ای داریم .

 کمال افزود :  در بندرعباس درحال ایجاد یک انباری به مساحت ۶۰ هزار متر  هستیم که تمام این سرویس هارا میتوانیم به صورت یکجا به شرکت ها ارائه دهیم.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.