بازدید سایت : ۴۱۰۹۳
سرپرست اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در گفتگو با تین نیوز:

◄ تسهیلات خاص برای تولیدکنندگان خودروی ویژه تاکسی / تلاش برای ایجاد تفاهم با سازمان ملل

◄ تسهیلات خاص برای تولیدکنندگان خودروی ویژه تاکسی / تلاش برای ایجاد تفاهم با سازمان ملل

تین نیوز | سرپرست اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در خصوص اقدامات جدید این اتحادیه در بخش های محتلف گفت: تفاهم نامه آموزشی، رفاهی، خدماتی میان اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور و سازمان تاکسیرانی تهران منعقد شد.

امیر جعفر پور، مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور که چندی پیش با حفظ سمت سرپرست اتحادیه تاکسیرانی شهری نیز شده است، در گفتگو با تین نیوز، هدف از انعقاد این قرارداد را به اشتراک گذاردن تجربیات موفق سازمان تاکسیرانی با اتحادیه دانست و افزود: با توجه به اینکه سازمان تاکسیرانی تهران دارای ظرفیت های عظیمی در زمینه های آموزشی، رفاهی، خدماتی و تجربیات موفق ساماندهی ناوگان و هوشمندسازی است امید می رود با به اشتراک گذاشتن تجربیات با  سازمان های تاکسیرانی سراسر کشور بتواند خدمتی موثر به کشور در زمینه تحقق اهداف بلند افق 1404 داشته باشد.

وی دیگر اقدام صورت گرفته از سوی اتحادیه را مذاکره با خودروسازان داخلی به منظور تولید خودرو ویژه تاکسی عنوان نمود و تصریح کرد: 5 مدل خودرو به این اتحادیه معرفی شده که از ذکر نام آنها بدلیل برخی ملاحظات خودداری می شود. خودرو "سدان" و انواع "ون" از جمله خودروهای مورد مذاکره بوده و چنانچه تولید کنندگان داخلی قادر باشند استاندارد های شورای عالی ترافیک را در خودرو ویژه تاکسی ارائه کنند قطعا خرید 50 هزار خودرو از این دست تا پایان سال 94 و 2000 دستگاه نیز تا افق 1404 از آنان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سرپرست جدید اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور خاطر نشان کرد: در حوزه تعامل بین المللی، پیگیری انعقاد تفاهم نامه با نمایندگی سازمان ملل با جدیت در حال انجام است زیرا با تحقق این امر کمک های ویژه ای در نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی از سوی سازمان یاد شده در اختیار کشورمان قرار داده می شود.

جعفر پور با بیان اینکه تلاش های بسیارخوبی در حوزه حمل بار در کشور در حال انجام است، تاکید کرد: با همکاری سه شهر قزوین، مشهد و شیراز و متخصصان وزرات راه، اطلاعات مورد نیاز برای راه اندازی سامانه یکپارچه حمل بار در حال تدوین و آماده سازی است. این بسته نرم افزاری پس از تکمیل در اختیار شهرداری های تمام استان ها قرار می گیرد.

وی مهمترین اقدام پس از حضور خود در اتحادیه را انعقاد تفاهم نامه بیمه ای با شرکت های بیمه ای بزرگ اعلام کرد و افزود: بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه درمان، بیمه تکمیلی و ارائه مستمری به رانندگان بازنشسته از اهم موارد در ایجاد تفاهم نامه هستند. بیمه خودرو تا پایان مراحل اسقاط نیز در این تفاهم نامه مدنظر بوده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سیدمهدی ابراهیمی

    باسلام. آقای دکترجعفرپورفکری بحال وامرارمعاش مالکان تاکسی های فرسوده بکنیداعضای شورای عالی ترافیک راقانع کنیدازخرشیطون با ییندپایین وباخواسته بالای ۸۰درصدتاکسی داران درموردجایگزینی تاکسی های فرسوده باخودروی تیبا موافقت کننداینکه نمی شودچندنفردرشورای عالی ترافیک باخواسته ۶۰هزارنفرمخالفت کننددرحالی که شغل شان راننده تاکسی نیست؟ چرانمی خواهندتاکسی داران خودشان تصمیم بگیرند؟ عملکردشورای عالی ترافیک حتی با آزادی های جامعه مدنی درموردامنیت شغلی منافات دارد. استدعا داریم مراتب اعتراض و مخالفت اکثریت بسیاربالای تاکسی داران بانظرومنش دیکتاتوری اعضای شورای عالی ترافیک برسانید