بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
استاندار خوزستان:

احداث پروژه کمربندی شرق اهواز از مطالبات شهروندان اهوازی است

احداث پروژه کمربندی شرق اهواز از مطالبات شهروندان اهوازی است
تین نیوز

استاندار خوزستان در آیین آغاز عملیات اجرایی کمربندی شرق اهواز گفت: احداث پروژه کمربندی شرق اهواز از مطالبات شهروندان اهوازی است.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، غلامرضا شریعتی در حاشیه کلنگ‌زنی ۱۲ کیلومتر از جاده کمربندی شرق اهواز و جاده دسترسی شهرک شماره ۵ اهواز که امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: پروژه کمربندی شرق اهواز لازم است تا انتها ادامه پیدا کند و هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد.

 

وی افزود: این جاده یک محور پرتردد و پرتصادف است که بخش زیادی از آن انجام شده و امیدواریم با اجرای این ۱۲ کیلومتر، عملیات اجرایی ۵ کیلومتر باقی‌مانده نیز هرچه سریع‌تر آغاز شود.

 

شریعتی تصریح کرد: این جاده نیاز استان است و تردد زیادی از آن انجام می‌گیرد و امیدواریم هرچه سریع‌تر به اتمام برسد. امیدواریم با نگاهی که دولت به حوزه راه‌ها و زیرساخت‌ها دارد، از این وضعیت و فرصت استفاده شود تا عقب‌ماندگی خوزستان در بحث راه جبران شود.

 

وی ادامه داد: با وجود خدماتی که خوزستان به کشور ارائه می‌دهد اما مردم استان به علت این خدمات در معرض آسیب و تصادفات بیشتری هستند و این مسئله شایسته استان نیست.

 

شریعتی عنوان کرد: خوزستان استانی است که از نظر ترافیک مسافر رتبه سوم را در کشور دارد اما از نظر استاندارد راه‌ها در رتبه ششم است و این مسئله زیبنده خوزستان نیست و باید تلاش کنیم تا این عقب‌ماندگی هرچه سریع‌تر جبران شود.

 

استاندار خوزستان بیان کرد: امیدواریم اگر خدمتی ارائه می‌دهیم از همان امکاناتی برخوردار باشیم که استان‌های دیگر از آن برخوردار هستند و در این زمینه به رتبه سوم در کشور در زمینه استاندارد جاده‌ای برسیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.