بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

نصب دوربین پلاک خوان در راههای مازندران / سه هزار کلاه ایمنی توزیع شد

تین نیوز | مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران از نصب دوربین پلاک خوان در برخی از محورها خبر داد و گفت: در طول محورها اگر خودروها بیش از سرعت متوسط تردد کنند مشمول اعمال قانون توسط پلیس خواهند شد.
 
 مجید نصرالله نژاد صبح چهارشنبه در بازدید از قرارگاه نوروزی پلیس در ساری اظهار داشت: بیش از نیمی از ماموران این سازمان در پایانه های استان کشیک هستند.
 
وی گفت: مردم می توانند مشکلاتی که اعم از تهیه بلیط ،خطاهای رانندگی و قیمت بلیطها و گرانی دارند را به مراجعه به نماینده ما در پایانه ها حل نمایند.
 
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان افزود:در طول جاده بیش از 120 دستگاه امدادی که مجوز دریافت کردند در قالب چهار شرکت در تصادفات و یا جلوگیری از ایجاد ترافیک امداد رسانی می کنند.
 
وی با اشاره به این که 40 دستگاه جرثقیل در کنار پلیس راه مستقر است تصریح کرد: 15 دستگاه خودرو  گشت نامحسوس با پلیس راه همکاری می کنند، همچنین بیش از 41 دوربین نظارت تصویری و 65 دستگاه تردد شمار در جاده ها ورود و خروج خودروها را کنترل می کنند.
 
نصرالله نژاد تاکید کرد: خواهش ما از راکبین موتور سوار در استان این است که هیچ موتور سواری بدون کلاه ایمنی تردد نکند.
 
وی با اشاره به این که در 11 ماهه امسال 604 نفردر استان آمار کشته ها بوده افزود : از این تعداد112 نفر موتور سوارو 149 نفر هم عابر پیاده بوده اند که این تعداد زیاد و نگران کننده است.
 
مدیر کل حمل و نقلو پایانه های مازندران تصریح کرد: بیش از سه هزار کلاه ایمنی بین موتور سواران در روستاهای مختلف و جاهایی که بیشترین تصادفات را داشته ایم باکمک بخشداران دهیاریها و فرمانداران  توزیع شده است که در هر صورت خواسته ما فرهنگ سازی برای  استفاده از کلاه ایمنی و کاهش تلفات بوده  است.
 
 این مقام مسول با اشاره به این که در استان مازندران بیش از 50 درصد کشته ها عابر پیاده و موتور سوار بوده اند تاکید کرد: اگر استفاده از پل عابر پیاده مرسوم شود میزان تلفات بسیار کاهش خواهد یافت.
 
وی در خصوص سخت گیری معاینات خودروهای عمومی و سواری  اظهار داشت : 5 مرکز معاینه فنی در ایام نوروز برای خودروهای سواری و سنگین در نظر گرفته شده است که لاستیکها، چراغها، دربها و آلاینده ها را چک خواهند کرد و یک برگه معاینه فنی صادر می کنند، علاوه بر این  مراحل مدیر فنی داخل شرکتها نیز دوباره قبل از عبور هر خودروکنترل  نهایی را انجام خواهد داد.
 
نصر اله نژاد در خصوص افزایش تعرفه بلیط اتوبوسها تصریح کرد: تعرفه طبق سالهای گذشته 20 درصد افزایش داشته است.
 
وی گفت: پیامک 3000143 را برای شکایات مردمی اعلام کرد وگفت: برای مسافرینی که می خواهند در طول سفر از وضعیت جاده ها مطلع شوند با زدن پیامک 141 به سامانه 1000141 از وضعیت راهها ی استان مطلع خواهند شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.