بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

مانور بزرگ امداد جاده‌ای نوروزی در استان اصفهان برگزار شد

مانور بزرگ امداد جاده‌ای نوروزی در استان اصفهان برگزار شد

تین نیوز | در آستانه فصل بهار و آغاز سفرهای نوروزی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با تعدادی از ماشین‌آلات سبک و نیمه‌سنگین در مانور امداد جاده‌ای شرکت نمود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اصفهان، در آستانه آغاز بهار و سفرهای نوروزی، مانور مشترك امداد جاده‌ای با همکاری كلیه نیروهای امدادی از جمله: راه و شهرسازی، پلیس راه، آتش‌نشانی، هلال‌احمر، اورژانس و مدیریت بحران استانداری اصفهان و ... با حضور جمعی از مسئولین استان در محل فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد.

در این مراسم اداره كل راه و شهرسازی استان اصفهان با تعدادی از ماشین‌آلات سبك و نیمه‌سنگین آمادگی خود را جهت خدمت‌رسانی به مردم و استفاده‌كنندگان از راههای استان اصفهان در نوروز 94 به نمایش گذاشت.
مهندس طرفه معاون امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه این مراسم جایگاه استان اصفهان را به لحاظ قرارگیری در چهار راه حمل و نقل کشور، جذابیتهای گردشگری و تاریخی از اهمیت بالایی ذکر کرد و گفت: در ایام عید نوروز فرصتی است که هموطنان از نقاط مختلف کشور و همچنین از کشورهای مختلف به اصفهان سفر کنند و برای خدمت‌رسانی به مسافرین نوروزی 8 کمیته در استان اصفهان فعال و آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی می‌باشند.

وی با بیان اینکه بیش از 250 هزار نفر در روز امکان پذیرش مسافر در اصفهان فراهم شده است، از ایجاد 30 ایستگاه امنیت و سلامت در سطح راههای استان اصفهان خبر داد و افزود: این ایستگاهها در سطح راههای استان اصفهان به شعاع 40 کیلومتری مراکز شهرستانها احداث و کلیه نیروهای امدادی به صورت شبانه‌روزی از 27 اسفندماه لغایت 15 فروردین در آن مستقر می‌باشند.

فرزاد دادخواه، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان نیز از استقرار 100 اکیپ راهداری در سطح راههای استان اصفهان خبر داد و گفت: با هدف برقراری تردد ایمن و روان و با شعار بهار، نوروز- زندگی، شادی- سفر، ایمنی از امروز به استقبال بهار و مسافرین نوروزی خواهیم رفت.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.