بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

‌برای اولین بار در کشور کنارگذر ساوه با بتن احداثمی‌شود ‌

تین نیوز | نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: برای اولین بار در کشور کنارگذر ساوه با استفاده از بتن احداث می‌شود.
 
شهلا میرگلوبیات با بیان اینکه کنارگذر ساوه یکی از طرح‌های مهم وزارت راه و شهرسازی است، افزود: این طرح اولین کنارگذر کشور است که قرار است با بتن احداث شود.
 
وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با معاون وزیر راه و شهرسازی در این خصوص، اضافه کرد: در این جلسه اعتبارات لازم برای خرید میلگرد و سیمان از سوی وزارت راه و شهرسازی در اختیار پیمانکار قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه این کنارگذر 31 کیلومتر است، افزود: عملیات زیرساخت 20 کیلومتر این کنارگذر انجام شده و 11 کیلومتر آن نیاز به تملک دارد.
 
وی اضافه کرد: در سال جاری حدود هفت میلیارد ریال اعتبار برای تملک 10 کیلومتر باقیمانده اختصاص یافته که این میزان اعتبار کافی است و مالکان این محدوده نیز باید برای احداث این کنارگذر کمک کنند.
 
وی بهره‌برداری از پروژه کنارگذر ساوه را موجب کاهش بار ترافیکی در کریدور شرق به غرب کشور و به دنبال آن کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای دانست.
 
میرگلوبیات خاطرنشان کرد: شهرستان ساوه به دلیل نزدیکی به تهران از نظر وضعیت راه‌ها از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و بهبود وضعیت راه‌های این شهرستان مورد انتظار شهروندان است.
 
 طرح کنارگذر ساوه موسوم به کمربندی از مصوبات دور اول، دوم و سوم سفر استانی هیئت دولت به شهرستان ساوه است که از سال 1386 با اعتبارات استانی شروع شده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.