بازدید سایت : ۵۹۳۴۳
معاون راهداری سازمان راهداری در گفتگو با تین نیوز:

◄ برآورد خسارت سیل و توفان به جاده ها فردا اعلام می شود / ترمیم موقتی راه ها تا پایان هفته

◄ برآورد خسارت سیل و توفان به جاده ها فردا اعلام می شود / ترمیم موقتی راه ها تا پایان هفته

تین نیوز | معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: سازمان با بودجه در اختیار، عملیات ترمیم موقتی جاده ها برای تردد کاربران را شروع کرده و جمع بندی هزینه مورد نیاز برای خسارات وارده به راه ها فردا، 31 تیر از طریق مراجع رسمی اعلام خواهد شد.

عبدالهاشم حسن نیا در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به اقدامات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پس از وقوع توفان و سیل در روز 28 تیرماه به ویژه در مسیرهای منتهی به استان های شمالی کشور اظهار داشت: بازسازی و ترمیم موقتی راه های آسیب دیده به ویژه در محورهای شمالی همچون قزوین - رشت، هراز، کندوان، فیروزکوه از امروز شروع شده و طی یک هفته به پایان خواهد رسید.

وی افزود: برآورد سازمان از مجموع خسارت وارده به جاده ها بر اثر سیل و توفان در دو روز گذشته جهت ترمیم اساسی، فردا از طریق مراجع رسمی اعلام خواهد شد. 

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خاطرنشان کرد: بر اثر سیل بسیاری از دیوار و بستر جاده ها از بین رفته است و پاشنه پل ها نیز جابجا شده اند، اما سازمان با بودجه محدود خود در حال تلاش برای برقراری تردد کاربران جاده ها است.

حسن نیا با بیان اینکه" هدف اول سفر در استان تهران و البرز در تعطیلات آخر هفته به حاشیه دریای خزر است" یادآور شد: امیدواریم با چهارخطه شدن محور فیروزکوه تا پایان سال شاهد کاهش بار ترافیکی در زمان پیک سفر و تعطیلات این چنین باشیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.