بازدید سایت : ۹۰۰۶۷

◄ سقوط هواپیمای آموزشی در زواره اصفهان/ علت چه بود؟

یک فروند هواپیمای آموزشی در زواره اصفهان سقوط کرد.

سقوط هواپیمای آموزشی در زواره اصفهان/ علت چه بود؟
تین نیوز |

حادثه سقوط هواپیمای آموزشی امروز ۹ مهرماه در محوطه هنرستان کشاورزی ۲۲ بهمن زواره اصفهان صورت گرفت که خوشبختانه هر دو خلبانان این هواپیما سالم هستند.

به گزارش تین نیوز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در این باره  به منابع خبری گفت: صبح امروز یک فروند هواپیمای آموزشی از زواره اردستان سقوط کرد که بر اساس اعلام کارشناسان علت سقوط نقص فنی در موتور بوده است.

منصور شیشه فروش با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای آموزشی در زواره اردستان اظهار کرد: این حادثه در باند فرود اضطراری در محور زواره و اردستان رخ داده است.

وی با بیان اینکه این هواپیمای آموزشی متعلق به پایگاه هوایی شهید بابایی است و ۲ سرنشین این هواپیما بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان اعزام شدند، گفت: بر اساس اعلام کارشناسان علت سقوط نقص فنی در موتور بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: حال عمومی ۲ سرنشین هواپیما خوب است.

بیشتر بخوانید:

متوسط عمر ناوگان هوایی کشور حدود 28 سال است/ جداسازی راه از شهرسازی کلید خورد

خطر بزرگی در کمین صنعت هوانوردی است/ فاتحه حوزه حمل و نقل هوایی را باید خواند

سخنگوی اورژانس استان اصفهان در این باره گفت: حال خلبانان هواپیمای آموزشی در زواره اصفهان که صبح امروز(دوشنبه) دچار حادثه شده بود، مساعد است.

عباس عابدی افزود: حادثه انحراف از مسیر یک فروند هواپیمای آموزشی هنگام فرود در باند در زواره از توابع شهرستان اردستان ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه امروز به اورژانس گزارش شد.

وی اظهار کرد: در این حادثه هنگام فرود هواپیمای آموزشی بر روی باند فرودگاه، این هواپیما دچار انحراف از مسیر و از جاده خارج شده بود که سبب مصدومیت خدمه آن شد.

عابدی خاطرنشان کرد: سرنشینان این هواپیمای آموزشی شامل ۲ مرد بین ۳۰ تا ۴۰ ساله هوشیار بودند، مصدومیت و مشکل جدی نداشتند و به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

به گزارش تین نیوز، با حضور عوامل اورژانس ۱۱۵ و کارکنان هنرستان کشاورزی ۲۲ بهمن زواره در صحنه حادثه اقدامات لازم جهت کمک به خلبانان این هواپیمای آموزشی انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.