بازدید سایت : ۴۱۰۹۳

◄ جابجایی بیش از ۳۰۸ هزار مسافر در خراسان جنوبی با ناوگان عمومی

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای خراسان جنوبی گفت: ۳۰۸ هزار و ۲۲۰ مسافر در سه ماهه نخست امسال با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی تردد کردند.

جابجایی بیش از ۳۰۸ هزار مسافر در خراسان جنوبی با ناوگان عمومی
تین نیوز

بیرجند| رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای خراسان جنوبی گفت: ۳۰۸ هزار و ۲۲۰ مسافر در خراسان جنوبی با ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده اند.

به گزارش تین نیوز،  حاجی رسول سالاری اظهار داشت: مسافرین در قالب ۴۴ هزار و ۱۲۲ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند.

وی با بیان اینکه بیشترین سهم جابجایی مسافر از مبدا شهرستان‌ های استان مربوط به شهرستان بیرجند بوده است، افزود: خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و تهران بیشترین مقاصد سفرهای مسافرین بوده است.

سالاری تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و  ۴۳۹ راننده در بخش مسافر استان فعال هستند.

وی افزود:  ۳۱۰ دستگاه سواری کرایه، ۲۰۰ دستگاه مینی‌ بوس و ۲۸۳ دستگاه اتوبوس کار جابجایی مسافران از مبدا ۱۶ پایانه عمومی و خصوصی در استان را انجام می‌ دهند. 

سالاری با اشاره به همکاری پلیس راه استان و انجمن صنفی حمل و نقل مسافر گفت: طرح کنترل نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری برای رعایت ایمنی و حقوق مسافران در این مدت انجام شده است. 

وی یادآور شد: مسافران علاوه بر تامین بلیط از طریق دفاتر فروش بلیط سطح شهر، می توانند از طریق وب سایت‌ های فروش آنلاین به نشانی www.payaneha.com و www.payaneha.ir نیز اقدام کنند.

گفتنی است؛ سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران در خصوص نحوه ارائه خدمات سفر در استان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.