بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

◄ آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان جنوبی برای اعزام زائرین اربعین

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اعلام آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای اعزام زائرین اربعین خبر داد.

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان جنوبی برای اعزام زائرین اربعین
تین نیوز

بیرجند| معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای خراسان جنوبی گفت: انجمن‌ های صنفی شرکت‌ ها و رانندگان مسافر و بار استان برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) در اعزام به کشور عراق اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش تین نیوز، علی اکبر مزیدی اظهار داشت: بخش حمل و نقل استان برای برگزاری هر چه بهتر و مطلوب تر و خدمات مناسب به زائران کاروان‌ های پیاده روی مراسم اربعین حسینی (ع) آمادگی کامل دارند.

وی افزود: برای بررسی وضعیت ایمنی ناوگان مسافری استان بازدید‌های مشترک با هماهنگی پلیس راه و فرماندهی انتظامی استان از ناوگان اعزامی به عتبات عالیات انجام می‌ شود.

مزیدی تصریح کرد: توصیه‌ های لازم به رانندگان برای رعایت موارد مرتبط با ایمنی و بهداشتی قبل از انجام سفر، بررسی عملکرد ناوگان در طول مسیر با سامانه‌ های موجود و دوربین‌ های سطح جاده رصد می شود تا زائران عتبات عالیات با خاطری آسوده مسافرت کنند.

وی افزود: برای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین تاکنون ۲ جلسه در قالب کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان برگزار و فراخوان در خصوص بکارگیری رانندگان بازنشسته در زمان اجرای طرح اربعین حسینی (ع) انجام شده است.

مزیدی یادآور شد: برای انتقال تجهیزات و لوازم مورد نیاز مواکب به کشور عراق در راستای خدماتی رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) برنامه ریزی لازم صورت گرفته که همچون سنوات گذشته مالکان ناوگان باری استان انتقال تجهیزات مواکب را انجام خواهند داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.