بازدید سایت : ۴۴۸۳۱
در تیرماه سال جاری؛

◄ بیش از ۷ میلیون تردد جاده ای در جاده های خراسان جنوبی ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ ای خراسان جنوبی گفت: ۷ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۱۲۸ تردد تیرماه امسال در جاده های خراسان جنوبی ثبت شده است.

بیش از ۷ میلیون تردد جاده ای در جاده های خراسان جنوبی ثبت شد
تین نیوز

بیرجند| مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ ای خراسان جنوبی از افزایش ۳ درصدی ترافیک جاده‌ ای استان در تیر ماه امسال خبر داد.
به گزارش تین نیوز، اسداله جلال زاده در گفتگو با رسانه ها اظهار داشت: از ابتدای تیر ماه سال جاری تردد‌های ثبت شده توسط ۸۰ دستگاه تردد شمار استان هفت میلیون و ۲۰۷ هزار و ۱۲۸ تردد بوده است.
وی با بیان اینکه شاهد افزایش ۳ درصدی ترددها در تیرماه امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل بوده ایم، تصریح کرد: بیشترین تردد استان در محور‌های بیرجند قاین، بیرجند سربیشه و بیرجند خوسف بوده است.
جلال زاده بیان داشت: از مجموع ترددهای جاده ای ۵ میلیون و ۶۲۳ هزار و ۴۶۴ تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک و تعداد یک میلیون و ۵۸۳ هزار و ۶۶۴ تردد نیز به وسایل نقلیه سنگین تعلق داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای خراسان جنوبی گفت: در این مدت تعداد ۶۰۶ هزار و ۳۴۰ وسیله نقلیه وارد استان و ۵۸۶ هزار و ۹۷۵ وسیله نقلیه نیز از استان خارج شده است.
جلال زاده از برقراری ۵ هزار و ۲۶۱ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ های استان در این مدت خبر داد و بیان داشت: اکیپ‌ های راهداری به‌صورت مستمر مشغول به خدمت‌ رسانی در طول راه‌ های استان هستند.
وی با بیان اینکه مردم قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ ها می‌توانند با تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند، یادآور شد: از هم‌ وطنان درخواست می‌ شود برای حفظ سلامت خود و همراهان، نکات ایمنی سفر با خودرو‌های شخصی را رعایت و با سرعت مطمئنه در جاده‌ ها تردد کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.