بازدید سایت : ۸۳۴۳۱

پیش فروش بلیت اتوبوس های اربعین در خراسان جنوبی آغاز شد

این اداره کل آمادگی افزایش ظرفیت صندلی برای مسافران را دارد.

پیش فروش بلیت اتوبوس های اربعین در خراسان جنوبی آغاز شد
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس برای زائران اربعین حسینی در این استان خبر داد و گفت: این اداره کل آمادگی افزایش ظرفیت صندلی برای مسافران را دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اسدالله جلال زاده روز یکشنبه اظهار کرد: متقاضیان از طریق وب سرویس های فروش بلیت شرکت های حمل و نقل مسافر استان به نشانی www.payaneha.ir و www.payaneha.com می توانند اقدام به خرید بلیت کنند.

جلال زاده با بیان اینکه از ظرفیت کل ناوگان جاده ای برای جابه جایی مسافران اربعین استفاده خواهیم کرد گفت: با توجه به پیش بینی افزایش ۱۰ درصدی متقاضیان بلیت اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل، این اداره کل آمادگی افزایش ظرفیت صندلی را دارد تا زائران مشکلی نداشته باشند.

وی بیان کرد: در اربعین امسال مانند سنوات گذشته، نظارت های لازم بر نحوه عملکرد شرکت های حمل و نقل، رانندگان و ناوگان با استفاده از سامانه های در اختیار سازمان راهداری و حمل و نقل و جاده ای انجام می شود.

وی گفت: همکاران ما در پایانه های مسافربری استان و نیز مرزها آماده پاسخگویی و رفع مشکلات زائران در زمینه حمل و نقل هستند.

جلال زاده افزود: مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ اطلاع دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.