بازدید سایت : ۳۲۴۳۸

◄ نظارت بر مجتمع‌ های خدماتی رفاهی خراسان جنوبی تشدید می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین نظارت بر مجتمع‌ های خدماتی رفاهی در استان تشدید می شود.

نظارت بر مجتمع‌ های خدماتی رفاهی خراسان جنوبی تشدید می شود
تین نیوز

بیرجند| معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی خراسان جنوبی به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش تین نیوز، حسین عباسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به افزایش میزان ترددهای جاده‌ ای در ایام اربعین از استان، ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی است.

وی افزود در بازدید از این مجتمع‌ ها شاخص‌ های مختلفی، چون وضعیت نمازخانه‌ ها، سرویس‌ های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ ها مورد نظارت و بازرسی قرار می‌ گیرد.

عباسی ادامه داد: مجتمع‌ های خدماتی و رفاهی ملزم به ارائه خدمات مورد نیاز مسافران و زائران در مراکز بین راهی هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: کارشناسان این اداره کل با سرکشی و نظارت بر مجتمع‌ ها به صورت ویژه با همکاری مدیران مجتمع‌ های خدماتی و رفاهی زمینه استقبال و خدمت رسانی به زائران در طول راه‌ های استان را فراهم کرده اند.

عباسی یادآور شد: اجرای طرح ویژه نظارتی بر مجتمع‌ های خدماتی و رفاهی بین راهی تا پایان ایام اربعین و بازگشت زوار به محل اقامتشان به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.