بازدید سایت : ۳۶۳۶۲

◄ ۲۱۵۰۶ قطعه زمین آماده واگذاری به متقاضیان مسکن در خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: ۲۱ هزار و ۵۰۶ قطعه زمین در ۶۸ روستای خراسان جنوبی، آماده واگذاری است.

۲۱۵۰۶ قطعه زمین آماده واگذاری به متقاضیان مسکن در خراسان جنوبی
تین نیوز

بیرجند| معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت:  تعداد ۲۱  هزار و ۵۰۶ قطعه زمین در ۶۸ روستای خراسان جنوبی آماده واگذاری به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن است.

به گزارش تین نیوز، علیرضا عباس زاده امروز چهارشنبه با بیان این مطلب در پنجمین جلسه کمیته تصویب طرح های هادی روستایی استان در سال ۱۴۰۳ ، اظهار داشت: طرح نهضت ملی مسکن از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم بود که در استان خراسان جنوبی با جدیت دنبال شد.

وی با تأکید بر اینکه برای کلیه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی زمین تأمین شده است، تصریح کرد: در همه شهرها زمین برای واحدهای مسکونی به صورت تک واحدی حیاط دار(ویلایی) تأمین شده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وجود مشکل کمبود زمین در شهر بیرجند، اظهار داشت: برای جبران این کاستی، زمین مورد نیاز متقاضیان مسکن ویلایی در شهر خوسف و روستاهای اطراف بیرجند تأمین شد.

عباس زاده با بیان اینکه به همت دبیرخانه نهضت ملی مسکن و با همراهی دستگاه های اجرایی۲هزار و ۴۰۴ هکتار به اراضی روستایی در سطح استان اضافه شده است، افزود: در حال حاضر تعداد ۲۱ هزار و ۵۰۶ قطعه زمین در ۶۸ روستای استان آماده واگذاری به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن است.

وی ادامه داد: در ۹ روستای اطراف شهر بیرجند تعداد ۹ هزار قطعه زمین آماده واگذاری به متقاضیان مسکن ویلایی است.

عباس زاده اذعان داشت: تمام افرادی که فرم جیم شان سبز است، بدون لحاظ سابقه مالکیت و سکونت می توانند در این روستاها زمین بگیرند.

معاون استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: اداره کل راه و شهرسازی به زودی اطلاعیه مربوط به این زمین ها را منتشر می کند و افراد می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

عباس زاده تصریح کرد: با تأمین این زمین ها تعداد زیادی از متقاضیان دارای شرایط صاحبخانه می شوند.

وی افزود: موضوع الحاقات بعدی تا کامل شدن واگذاری ها و پاسخ به همه درخواست ها همچنان در دستور کار است.

مدیر کل  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی نیز گفت: تصویب الحاق به محدوده طرح هادی روستاهای سطح استان و بررسی طرح تفکیکی اراضی نهضت ملی مسکن روستایی از مهمترین مصوبات این جلسه است.

قاسم تنها تصریح کرد: در این جلسه تعداد ۳۷ پرونده مربوط به شهرستان های بیرجند، خوسف، سربیشه،بشرویه، نهبندان، درمیان و قاینات بررسی شد و موارد به تصویب رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.