بازدید سایت : ۳۶۲۴۷

انجام بیش از ۶۰۰ کیلومتر خط کشی در محورهای خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از خط کشی ۶۰۶ کیلومتر بهمراه نصب ۳۱۵۱ تابلو در سطح جاده های استان طی چهارماه گذشته خبر داد.

انجام بیش از ۶۰۰ کیلومتر خط کشی در محورهای خراسان جنوبی
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از خط کشی ۶۰۶ کیلومتر به همراه نصب ۳۱۵۱ تابلو در سطح جاده های استان طی چهارماه گذشته خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از راهداری و حمل و نقل جاده ای، اسدالله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، امروز ۲۱ مرداد به رسانه ها اظهار کرد: تشخیص و تعیین مسیر در جاده ها از مهمترین عواملی است که به کاربران جاده ای کمک می کند تا در تردد دچار مشکل نشوند و براین اساس این اداره برای ارتقای ایمنی محورهای حوزه استحفاظی اموری چون خط کشی، نصب تابلو و اصلاح شیب شیروانی و دیگر فعالیت های راهداری را بطور مستمر انجام می دهد تا کاربران جاده ای به سلامت در مسیری ایمن طی طریق کنند.

جلال زاده در ادامه ضمن اشاره به انجام ۶۰۶ کیلومتر خط کشی بهمراه طراحی، ساخت، جانمایی و نصب ۳۱۵۱ عدد انواع تابلوهای اخباری، اطلاعاتی و انتظامی در چهار ماه گذشته گفت: ۳۲۰ متر مربع تابلو تعمیر و نصب شده،۷۰۰۰ متر گاردریل جانمایی شده، همچنین ۵۶ دماغه نیز ایمن سازی شده است.

وی همچنین به شناسایی ۴۸ مورد تخلفات حریم راه ها اشاره کرد و افزود: برخورد و قلع و قمع تخلفات صورت گرفته در حریم جاده ها به همراه جمع آوری تابلو و دسترسی غیرمجاز نیز به تعداد ۸۷ مورد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم بخشنده کردن جاده ها این اداره توانسته طی زمان مذکور ۲۸ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی هم به انجام رساند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.