بازدید سایت : ۱۸۱۳۵۰

◄ جابجایی ۶۴۱ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان جنوبی

رییس اداره حمل و نقل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای خراسان جنوبی از جابجایی ۶۴۱ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

جابجایی ۶۴۱ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان جنوبی
تین نیوز |

بیرجند| رییس اداره حمل و نقل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای خراسان جنوبی گفت: در شش ماهه نخست امسال ۶۴۱ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان جابجا شدند.
به گزارش تین نیوز، حاجی رسول سالاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری ۳۰۹ هزار و ۲۱۵ نفر مسافر به استان وارد و ۳۱۵ هزار و ۲۱۳ مسافر از استان خارج شده اند.

وی بیان داشت: ۳۲۵ هزار و ۷۸۹ مسافر نیز درون استان جابجا شده‌ اند.

سالاری افزود: مسافرین جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل مسافر استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به میزان ۳۶ درصد کاهش داشته است.
وی ادامه داد: بیشترین سهم جابجایی مسافر از مبدأ شهرستان‌ های استان مربوط به شهرستان بیرجند و کمترین سهم جابجایی مسافر مربوط به شهرستان درمیان بوده است.

رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای خراسان جنوبی گفت: عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌ های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است.

سالاری با بیان اینکه در حال حاضر تعداد یک هزار و ۴۵۱ نفر راننده در بخش مسافر استان شاغل هستند، افزود: تعداد ۳۱۲ دستگاه سواری کرایه، تعداد ۱۹۵ دستگاه مینی بوس و تعداد ۲۷۰ دستگاه اتوبوس کار جابجایی مسافرین را انجام می دهند.

وی اذعان داشت: جابجایی مسافرین از مبدأ ۱۵ پایانه عمومی و خصوصی در استان انجام می‌شود.
رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در راستای ارتقا سطح خدمات به مسافرین، علاوه بر نظارت‌ های لازم بر عملکرد شرکت‌ های حمل و نقل، رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی در محل پایانه‌ های مسافری و در طول محورهای مواصلاتی استان، بررسی وضعیت عملکرد شرکت‌ ها، رانندگان و ناوگان از طریق سامانه‌ های کاربردی از جمله داپ، صورت وضعیت آنلاین و کارت هوشمند در دستور کار بوده و تخلفات مشاهده شده نیز به کمیسیون‌ های مربوطه ارجاع می‌ شود.

سالاری یادآور شد: سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران در خصوص نحوه ارایه خدمات سفرها در استان خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.