بازدید سایت : ۴۹۹۰۳

◄ افزایش پروازهای زمستانی فرودگاه شهید کاوه بیرجند

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی از افزایش پروازهای زمستانی در فرودگاه شهید کاوه بیرجند خبر داد.

افزایش پروازهای زمستانی فرودگاه شهید کاوه بیرجند
تین نیوز |

بیرجند| مدیرکل فرودگاه‌ های خراسان جنوبی گفت: طبق قول مساعدی که به مسافرین داده شد، در ساعت‌ های خالی و مورد درخواست در برنامه زمستانی دو پرواز دیگر برقرار شده است.

به گزارش تین نیوز، عظیم طهماسبی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت هواپیمایی ایرتور پرواز روز شنبه را در برنامه زمستانی از هفته جدید برقرار کرده است، افزود: پرواز یاد شده ساعت ۰۵:۴۵ از تهران آغاز و ساعت ۰۷:۱۵ وارد فرودگاه بیرجند شده و ساعت ۰۸:۲۰ بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.
طهماسبی تصریح کرد: طبق رایزنی انجام شده با هواپیمایی پارس ایر نیز یک پرواز در چهارشنبه عصر در مسیر تهران بیرجند تهران برقرار شده که این پرواز ۱۹:۳۰ از تهران آغاز و ساعت ۲۰:۴۵ وارد فرودگاه بیرجند شده و ۲۱:۳۰ بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.
مدیر کل فرودگاه‌ های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برنامه زمستانی تا حد بسیار زیادی نیازهای پروازی استان را حل خواهد کرد، افزود: اما باز هم این اداره کل در تلاش برای برقراری پروازها در ساعات و مسیرهای مورد درخواست مسافرین خواهد بود.

طهماسبی گفت: در برنامه تابستانی امسال فرودگاه مرکز استان در روزهای دوشنبه و جمعه بدون پرواز بود که هم اکنون در برنامه زمستانی در همه ایام هفته شاهد برقراری پرواز به تهران هستیم.

گفتنی است؛ در حال حاضر 20 پرواز رفت و برگشت در برنامه زمستانی برای فرودگاه های استان برنامه ریزی شده است که از این تعداد 16 پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران بیرجند تهران و 4 پرواز در مسیر مشهد بیرجند مشهد است. همچنین برای فرودگاه شهدای طبس نیز 4 پرواز هفتگی در مسیر تهران طبس تهران برقرار است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.