بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

رشد ۵ درصدی گردشگران خراسان رضوی تا دی ۹۶

تا پایان دی ماه سال جاری، ۲۸میلیون و ۵۹۰هزار و ۴۷۷ نفر زائر و گردشگر از طریق مبادی ورودی وارد استان خراسان رضوی شدند که در مقایسه با سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است.

رشد ۵ درصدی گردشگران خراسان رضوی تا دی ۹۶
تین نیوز

مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: تا پایان دی ماه سال جاری، ۲۸میلیون و ۵۹۰هزار و ۴۷۷ نفر زائر و گردشگر از طریق مبادی ورودی وارد استان خراسان رضوی شدند که در مقایسه با سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است.

به‌گزارش تین‌نیوز ابوالفضل مکرمی‌فر با اعلام این خبر در جلسه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی اظهار کرد: در حال حاضر جلسات ستاد خدمات سفر در تمام شهرستان‌ها برای بررسی مشکلات و چالش‌های نوروز ۹۶ برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم به راهکارهای مناسبی درنوروز ۹۷ دست پیدا کنیم.

وی افزود: با توجه به ایام پایانی آمادگی کامل خواهیم داشت و آخرین ظرفیت‌های اقامتی همچون شهرداری، اوقاف، مدارس و مهمانسراها به دبیرخانه اعلام خواهد شد.

براساس گزارش میراث‌آریا این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ضرورت و تقویت گسترش نوروزگاه‌ها برای معرفی فرهنگ و آداب و رسوم و پرکردن اوقات فراغت گردشگران و زائران نوروزی و معرفی بیشتر واحدهای اقامتی بوم‌گردی به‌منظور آشنایی با نقاط مختلف روستایی، از جمله برنامه‌هایی است که برای نوروز ۹۷ در میراث فرهنگی خراسان رضوی پیگیری خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.