بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

هزینه ۶ هزار میلیارد ریالی برای توسعه راه‌ های تربت‌ حیدریه

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تربت حیدریه گفت: با هدف تحقق عدالت در بخش های کمتر برخوردار حوزه راه، مبلغ ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، ظرف مدت سه سال اخیر در این شهرستان هزینه شده که اگر نگوییم بی نظیر، حداقل در نوع خودش کم نظیر است.

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تربت حیدریه گفت: با هدف تحقق عدالت در بخش های کمتر برخوردار حوزه راه، مبلغ ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، ظرف مدت سه سال اخیر در این شهرستان هزینه شده که اگر نگوییم بی نظیر، حداقل در نوع خودش کم نظیر است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علی اصغر کرباسی افزود: با این میزان اعتبار، آسفالت به میزان ۱۴۳ کیلومتر راه های اصلی، فرعی و روستایی انجام شد.

وی ادامه داد: در این مدت عملیات بهسازی و تعریض ورودی تربت حیدریه از سمت مشهد و گناباد به طول ۷٫۵ کیلومتر، بهسازی مسیر سرهنگ - حصاریزدان به طول ۱۵ کیلومتر، بهسازی و آسفالت راه امیرآباد، "شیله گشاد، کوهی، تجرود، غنچی، پاگدار، حصارجلال و زرکک" انجام شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تربت حیدریه گفت: انجام روکش آسفالت راههای تربت حیدریه - "بایگ" و بایگ - حصار ، "شورحصار"-نوری، نوری - سربالا، "نسر- قشرباط"، نسر- قلعه نو، رباط سنگ - اسدآباد، "کدکن – تلخ بخش، اسفیز- دافی، نوغاب، سرکاریز، بُرس، رودخانه" و همچنین ورودی "سیوکی و سُنگل آباد"، تقاطع "عریان و فُدرد" از مهمترین اقدامات این اداره در بخش ساخت راه هاست.

کرباسی افزود: در حوزه ایمنی راه ها و با اولویت رفع نقاط حادثه خیز و مستعد حادثه، اقداماتی شامل رفع نقاط پرتگاهی، نصب تابلو و علائم، ایجاد روشنایی، خط کشی راه ها، احداث پل، لکه گیری راه ها، عملیات راهداری زمستانی شامل برف روبی، شن و نمک پاشی، اجرای شیب شیروانی، تعویض، مرمت و نصب گاردریل از فعالیت های بخش راهداری در دولت مردمی در راستای افزایش جلب رضایت کاربران راه ها، با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در مسیر راهگذر شمال به جنوب و شرق به غرب است.

وی با بیان این که اکنون میزان برخورداری از راه آسفالته در تربت حیدریه ۹۸ درصد بوده که این شاخص از میانگین استانی بالاتر است ادامه داد: از مجموع ۷۷۰ کیلومتر راه های شهرستان تربت حیدریه، حدود ۵۰۰ کیلومتر به راه های روستایی اختصاص دارد.

مرکز شهرستان ۲۲۴ هزار نفری تربت حیدریه با مزیت های مختلف در حوزه کشاورزی، معدن، صنعت و تجارت در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.