بازدید سایت : ۲۶۱۲۰

خطوط منتهی و عبوری از حرم امام رضا(ع) در این ایام صلواتی است

برابر مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد به منظور رفاه حال زائران و مجاوران، خطوط اتوبوس درون شهری منتهی و عبوری از حرم مطهر در ایام تاسوعا و عاشورا صلواتی است.

خطوط منتهی و عبوری از حرم امام رضا(ع) در این ایام صلواتی است
تین نیوز

رئیس روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: برابر مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد به منظور رفاه حال زائران و مجاوران، خطوط اتوبوس درون شهری منتهی و عبوری از حرم مطهر در ایام تاسوعا و عاشورا صلواتی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عباس اتحادی در رابطه با تمهیدات انجام شده ناوگان اتوبوسرانی درون شهری برای ایام تاسوعا و عاشورا اظهار کرد: خدمات در شب تاسوعا خطوط منتهی و عبوری از حرم به منظور تسهیل در تشرف  و برگشت زائران و مجاوران، تا زمانی که مورد تقاضای مسافران باشد، ادامه خواهد داشت، در شب عاشورا نیز به همین صورت مدیریت خواهیم کرد تا زائران و مجاوران با کمترین دغدغه ای به مقاصد خود برسند.

اتحادی در رابطه با خطوطی که در این ایام صلواتی هستند، بیان کرد: ۱۱ خط منتهی و عبوری شامل خطوط ۸۰۰، ۸۰۱، ۸۰۲، ۸۳۰، ۸۳۱، ۱۲ ، ۵۰، ۶۲، ۸۲، ۸۶ و ۲۱۰ در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی رایگان و صلواتی هستند.

وی در رابطه با افزایش خطوط درون شهری گفت: ناوگان خطوط منتهی و عبوری به حرم مطهر علاوه بر ظرفیت موجود تا سقف ۱۵۰ درصد تقویت می شود که این موضوعات به صورت میدانی مدیریت می شوند و در صورت نیاز این عدد قابل افزایش خواهد بود.

رئیس روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد بیان کرد: خدمات ارائه شده مشابه سال های گذشته است و در بحث خدمات ایمن و روان تر برنامه ریزی لازم انجام شده و به طور کلی تیپ خدمات مانند سال های گذشته خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.