بازدید سایت : ۵۴۲۹۴

نرخ مصوب بلیت مشهد به نجف در ایام اربعین ۶ میلیون تومان است

نرخ مصوب برای پروازهای ایرانی در ایام اربعین، برای مسیر مشهد به نجف ۶ میلیون تومان تعیین شده است.

نرخ مصوب بلیت مشهد به نجف در ایام اربعین ۶ میلیون تومان است
تین نیوز

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: نرخ مصوب برای پروازهای ایرانی در ایام اربعین، برای مسیر مشهد به نجف ۶ میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، فرهاد دوایی در خصوص نرخ پروازهای اربعین از ایران اظهار کرد: نرخ مصوب برای ایرلاین های ایرانی در بازه اربعین، در مسیر رفت و برگشت از مشهد به نجف ۱۲ میلیون تومان و مسیر رفت و برگشت تهران به نجف ۱۰ میلیون تومان تعیین شده است.

دوایی با اشاره به اینکه قیمت متعادلی برای ایرلاین ها و مردم مصوب کرده اند، ادامه داد: با توجه به اینکه پروازهای زیادی برای اربعین اختصاص داده اند، این نرخ برای ایرلاین ها به صرفه خواهد بود. پیش از این پروازهای مشهد به اهواز را حدود ۳ میلیون تومان به فروش می رساندند که یک بلیت رفت و برگشت مشهد به اهواز حدود ۶ میلیون از آب در می آمد، اما حالا با ۲۰ دقیقه پرواز بیشتر در مسیر نجف، ۲ برابر این هزینه را دریافت می کنند که نشان می دهد پروازهای اربعین به شدت برای ایرلاین ها به صرفه خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای اربعین شاهد کمبود پروازی از سوی ایران خواهیم بود یا خیر تصریح کرد: در بازه ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور ماه که بازه پروازهای اربعین تعیین شده، کمبود پرواز نداریم. یعنی اگر بلیت های روز ۲۳ مرداد به سمت نجف را چک کنید، بلیت یک طرفه مشهد به نجف ۹ میلیون تومان قیمت دارد.

دوایی در خصوص گران فروشی بلیت پروازهای اربعین گفت: گران فروشی بلیت پروازهای اربعین مربوط به ایرلاین های خارجی است که معمولا پروازهای کانکشن دار هستند، یعنی از ایران به یک کشور دیگر و سپس به سمت عراق پرواز می کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۴مرداد ماه را روز آغاز پروازهای ایران به سمت نجف اعلام کرده اند و با این حال یک یا دو ایرلاین ایرانی اعلام کرده اند که بلیت های خود را در روز ۲۴ مرداد ماه فروخته اند، در صورتی که هنوز سایت فروش بلیت پروازهای ایرانی باز نشده است و معلوم نیست این بلیت ها را به چه کسانی و با چه قیمتی داده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.