بازدید سایت : ۴۴۹۵۱

نرخ بلیت اتوبوس مشهد مهران ۲۰ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال تعیین شد

نرخ بلیت اتوبوس مسافربری در مسیر مشهد به پایانه مرزی مهران در استان ایلام ویژه ایام اربعین با اتوبوس وی.آی.پی ۲۵ نفره، ۲۰ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال در سامانه های فروش بلیت تعیین و عرضه شده است.

نرخ بلیت اتوبوس مشهد مهران ۲۰ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال تعیین شد
تین نیوز

رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: نرخ بلیت اتوبوس مسافربری در مسیر مشهد به پایانه مرزی مهران در استان ایلام ویژه ایام اربعین با اتوبوس وی.آی.پی ۲۵ نفره، ۲۰ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال در سامانه های فروش بلیت تعیین و عرضه شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مجتبی یعقوبی افزود: همچنین سایر خدمات در مسیر مشهد مهران با اتوبوس ۳۲ نفره ویژه به مبلغ ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال، اتوبوس ۴۴ نفره کلاسیک ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و اتوبوس ۴۴ نفره وی.آی.پی نیز ۱۸ میلیون و ۵۵۸ هزار ریال تعیین شده است.

یعقوبی با بیان اینکه کلیه نرخ ها در مسیر مشهد مهران و مشهد مرز خسروی در استان کرمانشاه به یک میزان است، بیان کرد: نرخ بلیت اتوبوس در مسیر مشهد به مرزهای شلمچه و چزابه در استان خوزستان با اتوبوس وی.آی.پی ۲۵ نفره ۲۴ میلیون ریال، اتوبوس ۳۲ نفره ویژه ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال، اتوبوس ۴۴ نفره کلاسیک ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و اتوبوس وی.آی.پی ۴۴ نفره ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

وی ادامه داد: در این ایام تردد اتوبوس مسافربری به صورت دربستی ممنوع است و فروش بلیت در درگاه های اینترنتی و مراکز فروش بلیت فقط با نرخ های ذکر شده مجاز است.

وی گفت: مسافران و زائران سفر اربعین هرگونه افزایش و تغییر نرخ بلیت را با سامانه تلفنی ۱۴۱ راهداری و یا همکاران راهدار مستقر در پایانه مسافربری امام رضا(ع) منعکس کنند.

پیش بینی می شود در سال جاری ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر زائر اربعین حسینی در سراسر کشور از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.