بازدید سایت : ۸۰۵۹۱

۶۸۱ کیلومتر از راه های خراسان رضوی بهسازی شد

۶۸۱ کیلومتر از راه های استان از هفته دولت سال قبل تاکنون بهسازی شده است. به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جعفر شهامت افزود: این عمل

۶۸۱ کیلومتر از راه های خراسان رضوی بهسازی شد
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: ۶۸۱ کیلومتر از راه های استان از هفته دولت سال قبل تاکنون بهسازی شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جعفر شهامت افزود: این عملیات شامل بهسازی سبک و سنگین ۵۰۴ کیلومتر از رویه راه ها با انجام لکه گیری و روکش آسفالت و همچنین ۱۷۷ کیلومتر عملیات نگهداری پیشگیرانه بوده است.

شهامت افزود: مجموع اعتبار هزینه شده برای این طرح های عمرانی افزون بر ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است که این اقدامات در راستای بهبود وضعیت راه های استان و افزایش ایمنی سفرها انجام شده است.

وی با اشاره به خرابی متوسط تا شدید چهار هزار کیلومتر از رویه راه های استان گفت: اگر چه طی سه سال اخیر در مجموع، هزار و ۹۷۷ کیلومتر از راههای استان عملیات بهسازی و نگهداری روسازی انجام گرفته، اما ۵۰ درصد عملیات بهسازی راه ها باقی مانده که بخش مهمی از آن همچنان در حال اجراست و به حدود ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار و همچنین قیر نیاز دارد.

شهامت افزود: با وجود حجم زیاد کار انجام شده که با فعالیت همزمان ۱۹ گروه آسفالت در راه های خراسان رضوی همراه بود و بیش از یک میلیون و ۲۶۰هزار تن آسفالت اجرا شد، بخشی از راه های ترانزیتی استان که بیشترین تردد کامیون ها را عبور می دهند، همچنان نیازمند توجه ویژه هستند و بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال قرارداد در این حوزه در حال اجراست.

خراسان رضوی با بیش از ۱۳ هزار کیلومتر راه آسفالته و چهار پایانه مرزی فعال، از کانون های مهم حمل و نقل و ترانزیت کشور بوده و حدود ۹۰ درصد تردد سالیانه ۳۰ میلیون زائر به مشهد از طریق جاده های این استان انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.