بازدید سایت : ۴۳۳۴۳

خدمات ویژه امدادرسانی به خودروهای در راه مانده در مسیر مشهد

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از امدادرسانی رایگان و یا با تخفیف به خودروهای در راه مانده در مسیر مشهد تا پایان ۱۶ شهریورماه خبر داد.

خدمات ویژه امدادرسانی به خودروهای در راه مانده در مسیر مشهد
تین نیوز |

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از امدادرسانی رایگان و یا با تخفیف به خودروهای در راه مانده در مسیر مشهد تا پایان ۱۶ شهریورماه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدحسین صوفی در این باره گفت: طرح خدمت رسانی به زائران دهه آخر ماه صفر در مسیرهای منتهی به مشهد از مراکز استان های گلستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سمنان درحال اجرا است.

به گفته محمدحسین صوفی، در این طرح تعداد ۲۵۰ خودروی امدادی در جاده ها مستقر شده و حدود ۲۵۰۰ کیلومتر از جاده ها را پوشش می دهند.

وی افزود: این طرح از هشتم شهریور ماه آغاز شده است و تا پایان روز ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: در این مدت به تعداد بیش از ۵۰۰ خودروی در راه مانده خدمت رسانی شده است که این خدمات به صورت رایگان و یا با تخفیف ارائه شده است.

سیدحسین آقامیری، مسئول عملیات امداد خودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر زائران خراسان رضوی گفت: بیشترین خدمت رسانی به خودروهای زائران در راه مانده مربوط به استان خراسان رضوی است.

آقامیری افزود: شهروندان برای استفاده از خدمات امداد خودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند با شماره تلفن های ۰۹۶۲۹ و ۱۴۲۳  تماس بگیرند.

رضا میرشمسی، نماینده امدادخودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی خراسان رضوی نیز گفت: امداد خودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی خراسان رضوی با بیش از ۱۰۰ دستگاه خودروی امدادی سبک و نیمه سنگین آماده ارائه خدمات امدادی به زائران است. همچنین تعداد ۷۰ دستگاه خودروی امدادی در مسیرهای منتهی به استان شامل سبزوار به مشهد، گناباد به مشهد و قوچان به مشهد مستقر شده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.