بازدید سایت : ۴۳۳۴۳

◄ بلیت هواپیما و اتوبوس برای بازگشت زائران از مشهد به میزان کافی تامین شده است

وزیر راه و شهرسازی: قطار سریع‌ السیر مشهد نیاز به کارشناسی دقیق‌ تری دارد

بلیت هواپیما و اتوبوس برای بازگشت زائران از مشهد به میزان کافی تامین شده است
تین نیوز |

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از ترمینال فرودگاه و پایانه مسافربری مشهد گفت: بلیت هواپیما به میزان لازم تامین شده است و با کمبود اتوبوس برای بازگشت زائران مواجه نیستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق روز چهارشنبه چهاردهم شهریور ماه در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری امام رضا(ع) به خبرنگاران گفت: هدف از بازید امروز، پایش عملکرد ناوگان و نظارت بر خدمت رسانی به زوار در ایام  پایانی ماه صفر است.

صادق افزود: با توجه به اینکه دو روز آینده اوج خروج زائران از مشهد مقدس است؛ همکاران ما در فرودگاه مشهد تمام تلاش خود را برای انجام منظم پروازها و تامین بلیت به میزان مورد نیاز کرده اند. 

وی تصریح کرد: در حوزه حمل و نقل جاده ای نیز با کمبود اتوبوس مواجه نیستیم و همه در تلاش هستند تا بهترین خدمات به زائران امام هشتم ارائه شود.

صادق با بیان اینکه اولویت ما ارتقای کیفیت ناوگان و زیرساخت است، گفت: یکی از مهمترین اولویت های ما تعامل و گفتمان مشترک با بخش خصوصی و تشکل های حمل و نقل در تمام شقوق حمل و نقلی است.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: امروز اولین جلسه را در مشهد با انجمن های حمل ونقل جاده ای استان برگزار کردیم و این رویه در سایر شقوق نیز ادامه می یابد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: اینکه قطار سریع السیر مشهد تهران انجام می شود یا نمی شود، نیاز به کارهای کارشناسی پشتیبانی دارد که باید هرچه دقیق تر انجام شود.

صادق در جریان سفر به مشهد درباره راه اندازی قطار سریع السیر مشهد تهران قول پیگیری داد و اظهار کرد: اینکه آیا انجام می شود یا نمی شود، نیاز به کارهای کارشناسی پشتیبانی دارد که باید هرچه دقیق تر انجام شود.

صادق با تاکید بر اینکه باید کارهای کارشناسی انجام شود تا اگر دفعه بعد از من پرسیدید راحت تر این قول را بدهم، اما الان این قول را می دهم تا کارهای کارشناسی آن با جدیت انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.